Dit zijn de nieuwste hotspots van Leeuwarden

Leeuwarden, de plaats waar ik vandaan kom, is hot and happening. Laatst was ik weer in de stad en verbaasde ik me over de nieuwe winkels die er zijn. Reden genoeg voor een artikel. Dit zijn de nieuwste hotspots van Leeuwarden!

Fruitbar SIS

Bron: Facebook Fruitbar SIS

Fruitbar SIS – smoothies in style –  verkoopt allerlei soorten smoothies, denk aan smoothies met watermeloen, appel en spinazie of mandarijn met wortel. Klinkt bijzonder! Ik hoor van mensen om me heen dat de smoothies onwijs lekker zijn, dus ik ga binnenkort zeker eens langs. De buitenkant van de Fruitbar ziet er in ieder geval al super tof uit (de gele stoelen komen namelijk van Pop-up Fabriek) 😉

Benieuwd hoe het er van binnen uit ziet en wat ze naast smoothies nog meer verkopen? Sarah deelde op haar blog hele leuke foto’s van de fruitbar. Zeker even het kijken waard.

Waar? Naauw 5, Leeuwarden

Pop-up Fabriek

pop-up-fabriek-leeuwarden

Bron: Facebook Pop-up Fabriek

De Pop-up Fabriek is echt de hemel voor interieurliefhebbers. Ze hebben super mooie banken, designstoelen, zelfgemaakte sieraden en heel veel kussens en andere accessoires. Ik bedoel, kijk alleen al even op deze foto! Daar wordt je als interiorlover gelukkig van. Verder is de winkel echt onwijs groot en is het verstandig om genoeg geld op zak te hebben. Toen ik er was wilde ik namelijk het liefst alles meenemen.

Oh ja, leuk feitje: Gina loopt hier stage! Je weet wel, mijn zusje die af en toe DIY artikelen schrijft op Chapter2.nl zoals deze en deze.

Waar? Winkelcentrum Zaailand 97 (loop via de zij-ingang naar binnen, dan ben je er meteen)

Kabinett

kabinett-leeuwarden

Bron: Facebook Kabinett

Oh my god, ik denk dat ik een favoriete winkel heb in Leeuwarden. Kabinett is een nieuwe winkel en je kunt er allerlei notitieboekjes kopen en er is zelfs een apart hokje voor kaarten. En die kaarten zijn fantastisch, dus nam ik er een paar mee zoals je op de foto hieronder kunt zien. Ze hebben ook nog andere dingen die perfect zijn om (jezelf) cadeau te geven zoals mooie kopjes.

Waar? Kelders 27, Leeuwarden

Langs @kabinett.store geweest. Wat een mooie kaarten hebben ze daar 💕

A post shared by Paula Heeger (@paulaheeger) on

One thought on “Dit zijn de nieuwste hotspots van Leeuwarden

Geef een reactie

