Mijn favoriete Instagrammers van dit moment | april 2016

Instagram is één van de snelst groeiende sociale media. De hoogste tijd dus dat ik mijn favoriete gebruikers met jullie deel!

Een paar jaar geleden begon de app puur om het delen van foto’s met vrienden te vergemakkelen. Inmiddels is deze service uitgegroeid tot veel meer dan dat. Een mooie, verzorgde feed en een paar honderd duizend volgers kan je rijker maken dan een gemiddeld bijbaantje. Voor de serie van vandaag heb ik 4 Nederlandse Instagrammers gekozen die stuk voor stuk op hun eigen manier bijdragen aan de collectie prachtige foto’s die op Instagram worden gedeeld.

whitney_valerie

whitney-valerie

Whitney’s feed heeft maar vier woorden nodig: marmer, mode, planten en heel veel roze. Oh, en eten. Whitney kan je kennen van YouTube waar ze regelmatig haar vlogs en lifestyle-video’s deelt. Kan jij wel wat mode-inspiratie gebruiken, ben je gek op roze en houd je van perfect gestylede foto’s? Volg Whitney dan nu op Instagram! Ik beloof je dat je alleen maar blij kan worden van haar feed.

janteww

jante-wortel

Jante is een schrijver, een dichter, een dromer en daarnaast een fantastisch fotografe. Haar woorden raken me altijd en de foto’s die er bij gemaakt worden maken het altijd af. Alsof het zo zou moeten zijn. Jantes feed is perfect voor iedereen die wel wat extra inspiratie voor het leven kan gebruiken. Volgen kan geheel vrijblijvend én gratis, doen dus.

_lotts

lotts-photography

Lotte van der Zanden is bruidsfotograaf en dat wordt meteen duidelijk als je haar feed opent. Kan jij stiekem ook zo genieten van bruiloften? Droom je weg bij prachtige landschappen en heb jij nu al in je hoofd hoe je wilt trouwen? Dan is dit account echt iets voor jou! Volg Lott’s Photography hier en droom weg bij de prachtige beelden.

fleurjoesten

fleur-joesten

Last but definitely not least: Fleur Joesten. Pas kort geleden ontdekte ik via Facebook haar blog missjoesten.nl. Inmiddels volg ik deze leuke lifestyleblogger uit Utrecht ook op Instagram en daar heb ik geen moment spijt van gehad, want haar foto’s zijn prachtig. Wat je kunt vinden op haar feed? Vooral veel eten, stillevens en mooie gebouwen of kleine steegjes! Volgen doe je hier.

Wie zijn jullie favoriete Instagrammers? Ik ben benieuwd naar jullie tips!

3 thoughts on “Mijn favoriete Instagrammers van dit moment | april 2016

Geef een reactie

