HEADERdiary21

Paula’s Diary #21 | Vrolijk pasen!

Een drukke week thuiswerken, heerlijk ontbijten met Pasen en nog veel meer. Dit was mijn week.

PicMonkey Collage
Ik werkte ongelofelijk veel thuis aan school (ik heb namelijk nogal wat te doen tijdens mijn afstuderen), maar besloot ook dat ik even de stad in wilde. Bij AH spotte ik dit te lieve kuikentje, die ik helaas niet meenam. Bij Pull&Bear waren ook veel leuke dingen, zoals het jurkje op de foto. De dingen die ik paste waren het net net, dus daar nam ik ook niks mee. Jammer!

PicMonkey Collage2
Even een bakje koffie drinken met Janouk bij STAN&CO. Zij liep ook stage bij VROUW, net zoals ik. We kletsen even bij en ik interviewde haar voor mijn onderzoek dat over freelance journalisten gaat.

PicMonkey Collage3
Na heel veel werken aan school was het eindelijk vrijdag. Ik ging voor mijn rode buttonrokje van H&M en deed in huis nog even mijn comfi chillvest aan. Tijd om te laatste dingen af te maken, nog een telefoontje te plegen voor een interview en wat schoon te maken in huis. ’s Avonds aten we patat met een paar huisgenoten (yeah, mocht wel even van mezelf) en ging ik met de trein terug naar Leeuwarden.

Op de foto rechts zie je zwanen die ik spotte in het Leeuwarder Bos. Ik vind ze dus echt doodeng en ben altijd bang dat ze op de kant komen. Dat gebeurde gelukkig niet, dus een foto maken van een afstandje kon wel.

PicMonkey Collage4

Zaterdag en zondag: een mooi shirtje kopen bij H&M, bij mijn zusje langs op stage in de stad (binnenkort een hotspot-artikel over haar stagebedrijf!), wandelen in het Leeuwarder Bos en mooie gele en paarse tulpen.

PicMonkey Collage5

โค

PicMonkey Collage6
Met Pasen ging ik natuurlijk creatief bezig met mijn zusje Gina die ook DIY-artikelen post op Chapter2. Ik schilderde een kuikenemoji op een ei. Best goed gelukt toch?๐Ÿ™‚

PicMonkey Collage7

Lekker verven, haha.๐Ÿ˜‰ Het ei op de linkerfoto schilderde Gina. Zondag en maandag waren echt onwijs fijne rustige dagen. Weinig bloggen, chillen op de bank, lekker eten en een beetje tv-kijken. Heerlijk zo’n lang weekend! Ik kwam echt even tot rust na een drukke week.

Komende week ga ik ook weer thuis aan de slag, moet ik langs school voor mijn afstudeeronderzoek en vier ik de verjaardagen van Esther en Anna in Groningen. Ik ben benieuwd. Tot mijn volgende diary!๐Ÿ™‚

One thought on “Paula’s Diary #21 | Vrolijk pasen!

Geef een reactie

