diary17

Anna’s Diary #17 |Een vervolgopleiding kiezen?

Afgelopen week hopte ik van terras naar terras, bracht de trein me wederom het hele land door en bezocht ik de Rijksuniversiteit Groningen om na te denken over mijn toekomst (spannend!).

Maandag

Het begin van de week begon meteen goed met de wekker om 07.00 uur en de hele ochtend afspraken voor de Noord Design Award. Nog helemaal in de luie weekendsfeer was dit best pittig, maar hierdoor ook extra uitdagend.

Toen ik klaar was met al mijn afspraken plofte ik neer op een terras in Groningen om daar vervolgens de hele middag te zitten met twee vriendinnetjes die ik al een tijdje niet meer had gezien.

"Good things take time" #quote #free #spring #zen

A photo posted by Anna Hofstra (@annahofstra_) on

Vervolgens bij de Pastafabriek beland en hier weer heerlijk gegeten (en het kost gewoon helemaal niks, zeker een aanrader!). En wisten jullie al dat naast de Pastafabriek deze maand ook de Appeltaartfabriek wordt geopend in Groningen?

Dinsdag

Weer zo’n dag met de wekker om 07.00 uur. Ik blijf hier nog steeds problemen mee hebben. Dit keer ruilde ik mijn warme bed in voor een college onderzoek in Zwolle (ik zei toch dat ik deze week het hele land door heb gereisd?). Na een veel te lange ochtend op Windesheim vertrokken Paula en ik naar Utrecht.

Zomer in de bol #summer #icetea #utrecht

A photo posted by Anna Hofstra (@annahofstra_) on

Daar aten we geweldig lekker bij één van onze favoriete hotspots: GYS Utrecht. En samen met Paula’s huisgenoten belandde ik die avond wederom op het terras.

Woensdag

OMG! Paula en ik werden om 08.00 uur wakker en sprongen meteen uit bed omdat we niet langer meer konden wachten op de season finale van Pretty Little Liars. Wat vonden jullie van de aflevering? Ik ben nog steeds een beetje in shock.

I think spring has officially sprung! #spring #balloo #trees #sun

A photo posted by Anna Hofstra (@annahofstra_) on

Halverwege de ochtend vertrok ik van Utrecht naar Leiden (ja, ik heb er inmiddels al heel wat uren treinreizen op zitten). Nog even heerlijk geluncht met een ander vriendinnetje en verder wederom vrij weinig gedaan.

Donderdag

De eerste dag dat ik me officieel realiseerde dat dit best een pretweek is. Tijd om aan de slag te gaan! Ik schreef onder andere dit blog over Wereld Water Dag en werkte aan mijn afstuderen.

Repost from @antraciet: "Everyone should have access to clean drinking water!" #ICareForWater #wwd2016

A photo posted by Anna Hofstra (@annahofstra_) on

 

Vrijdag

Het is net alsof ik een relatie met de trein heb. Vandaag checkte ik mijn ov weer in om van Leiden naar Utrecht te reizen voor een afspraak rondom de Noord Design Award. We aten onder andere taart met het NDA-logo. Hoe fantastisch is dat?

Na de vergadering reed ik verder naar Groningen om hier naar de Masterweek van de RUG te gaan. Ik ga hier hoogstwaarschijnlijk studeren in september, maar heb nog geen studie gekozen. Ik twijfel nu nog tussen twee, spannend!

Aan het einde van de dag was het dan eindelijk tijd om mijn familie weer op te zoeken en streek ik neer in het pittoreske Assen.

Weekend

Dit weekend heb ik vrij weinig beleefd. Ik heb aan mijn afstuderen gewerkt, in mijn huispak gehangen en paaseitjes gegeten. Oh ja, en ik ben bezig met het zoeken naar een nieuwe bril. Heb jullie nog suggesties voor mooie monturen? Ben benieuwd.

Volgende week heb ik weer van alles op de planning, onder andere: mijn verjaardag de 26e. Hoe was jullie week?

 

 

 

One thought on “Anna’s Diary #17 |Een vervolgopleiding kiezen?

  1. Wat een heerlijke week. Als de trein niet te druk is, vind ik het een heerlijk reismiddel! Wat zitten er een leuke plekjes in Groningen, helaas niet in mijn buurt😉 Succes met het afstuderen en het kiezen van een van de twee vervolgstudies!

Geef een reactie

