wishlistheader

Op Paula’s Wishlist #1

De lentecollecties hangen in de winkels en dat kan maar een ding betekenen bij mij: ik wil alles kopen. Van kleding, leuke boeken tot Nike Sneakers van 120 (!) euro. Dit staat er op mijn wishlist.

Nike Thea’s

Bron: kicksonfire.net

Deze Nike Thea’s heb ik al een tijdje op het oog. Ik twijfelde een beetje of ik ze moet kopen, want ze zijn tenslotte wel 120 euro. Ik ben totaal niet iemand die dat ‘even’ koopt en denk er juist altijd overna of ik ze wel echt wil hebben. Maar ik moet zeggen, ik vind ze heel erg mooi! Waarschijnlijk ga ik ze binnenkort kopen, en anders wordt het een andere Nike sneaker. Voor de lente wil ik namelijk mooie sneakers hebben en deze lijken we ideaal馃檪

Hier kun je de sneakers onder andere kopen

Boeken die ik het liefst nu wil lezen

boekenheader1

Jelle Brandt Corstius – As In Tas – via bol.com
Griet op de Beeck – Gij Nu – via bol.com

Lezen vind ik heerlijk om te doen, maar ik ben weer een beetje uit de leesflow. Na Powervrouwen heb ik alleen wat bladzijden gelezen uit een e-book die ik op mijn e-reader had gezet. Heel jammer, want ik wil weer een goed boek lezen die ik niet weg kan leggen. De boeken hierboven wil ik het liefst nu lezen!馃檪 Oh ja en het boek Q&A a Day is echt zo’n hebbedingetje dat op mijn lijf is geschreven. Ik hou van zulke ‘doe-boekjes’.
boekenheader2Annejet van der Zijl – De Amerikaanse Prinses – via bol.com
Q&A A Day – via bol.com

Awesome trui van Pull&Bear

Bron: pullandbear.com

Wonen in Utrecht is heel fijn, maar een Pull&Bear in de buurt hebben is tricky voor mijn portemonnee. Er hangen echt altijd leuke dingen. Deze trui heb ik er ook al gespot en sindsdien wil ik ‘m stiekem wel kopen. Deze donkerblauwe met ‘Los Angeles’ als tekst vind ik zelf het mooist, maar er zijn ook truien in andere kleuren waar bijvoorbeeld ‘Hawaii’ of ‘Malibu’ opstaat. Leuk voor de lente/zomer als het kouder wordt ’s avonds.

Hier kun je de trui kopen

Bershka Trui

Bron: bershka.com

En deze te schattige trui van Bershka mik ik ook het liefst zo snel mogelijk in mijn digitale winkelmandje. Ik bedoel maar: cactussen op een trui. Dat heeft iedereen gewoon nodig toch? Ook super handig nu het nog wat kouder is of voor in de lente (want eerlijk, dan is het nog steeds gewoon best koud).

Wat staat er op jouw wishlist?

3 thoughts on “Op Paula’s Wishlist #1

Geef een reactie

