Paula’s Diary #20 | Nieuwe huisgenoten

Langs de tandarts, nieuwe huisgenoten verwelkomen en mijn afstudeerproject pitchen.. dit deed ik afgelopen week. Kijk mee.

MAANDAG

Snapchat-3073420125238770302

De week begon in Leeuwarden met een tandartsafspraak. Samen met mijn zusje ging ik naar de vernieuwde (vet grote!) locatie van onze tandartspraktijk. Het was vroeg in de ochtend en ik had er totaal geen zin in. Maar goed, er werd dus een foto gemaakt – wat echt niet chill is omdat je zo’n plaatje in je mond krijgt gedrukt waardoor je bijna over je nek gaat – en in mijn mond gekeken. En het viel mee! Vorige keer was het dramatisch omdat ik bijna een wortelkanaalbehandeling moest en erge gaatjes had, nu had ik twee kleine gaatjes. Wat een opluchting!

Daarna ging ik weer terug naar Utrecht. En het was best lekker weer. Wel fris, maar de zon scheen! 🙂

DINSDAG

Snapchat-8651779995489241067

Aaah. Ik was zenuwachtig vandaag. Ik moest namelijk mijn afstudeerproject pitchen op school, wat betekent dat je een docent en een professional moet overtuigen dat je een goed idee hebt. Super spannend, maar het is goedgekeurd! Ik moet alleen wat kleine aanpassingen doen. Zo blij! 😀

Snapchat-6490703270860815740

En weer terug naar Utrecht. Mocht je benieuwd zijn, mijn afstudeerproductie gaat over creativiteit in de journalistiek. Mensen met nieuwe ideeen zoals een vernieuwende blog of een online magazine en nog veel meer. Ik zou het tof vinden als je mijn Facebookpagina liked! Oh ja, Anna doet iets compleet anders voor haar afstuderen en schreef er een blogpost over.

WOENSDAG

Thuiswerken en selfies maken van mijn korte haren. Ik ging laatst namelijk naar de kapper. En hallo, wat een mooi weer! ❤

#Utrecht ❤

A post shared by Paula Heeger (@paulaheeger) on

Even langs een leuke hotspot om verjaardagskaarten te kopen voor Anna en Esther die binnenkort jarig zijn. Bij Hema kocht ik ook nog twee kaarten voor twee huisgenoten die deze week verhuizen.

DONDERDAG 

Donderdag was het dan echt zo ver, huisgenoot Julie ging verhuizen. Super jammer, al zie ik haar vast nog wel in Utrecht. Iedereen hielp mee met spullen tillen. ’s Middags ging ik nog even aan mijn afstudeeronderzoek werken (die ook werd goedgekeurd op een paar kleine dingetjes na). ’s Avonds keek ik de geweldige boekenuitzending van De Wereld Draait Door en schoof later aan bij een huisgenoot die Temptation Island keek. Hilarisch.

VRIJDAG / ZATERDAG / ZONDAG

Aan school werken, bloggen en verder niet heel veel doen, dat deed ik vrijdag/zaterdag/zondag. Zaterdag verhuisde mijn andere huisgenootje ook nog, kwam er een nieuwe huisgenoot bij en hielden we een hospiteeravond! Een hele drukke dag dus.

20160312_152802

Zaterdag was het ook heel mooi weer en fietste ik samen met Pepijn (nog een huisgenoot, ha) een heel stuk door Utrecht. Super chill.

Hoe was jouw week?

One thought on “Paula’s Diary #20 | Nieuwe huisgenoten

Geef een reactie

