diary16

Anna’s Diary #16 | Op vakantie naar Antwerpen

Afgelopen week had ik voorjaarsvakantie en daar maakte ik mooi gebruik van. Ik plande namelijk een heerlijke minivakantie weg. Samen met Thijs bezocht ik Antwerpen. Wat ik daar allemaal deed lees je hier!

Maandag

Vandaag was niet zo’n bijzondere dag. Ik werkte vooral thuis, liep door de zon en pakte mijn koffer in. We gingen maar drie dagen weg, maar voor een echt vakantiegevoel deed ik gewoon net alsof ik die koffer nodig had. Dus zeulde ik ‘m mee met een kilo aan teveel kleren.

Dinsdag

Dag 1 in Antwerpen! Wat is het toch een leuke stad. Vandaag hebben we vooral veel geshopt en zijn we op zoek gegaan naar de hotspots van Antwerpen. Hierover komt binnenkort een uitgebreid artikel over online. Hieronder deel ik alvast een korte sfeerimpressie van de stad en de plekken die we bezocht hebben!

Woensdag

Vandaag was ons museumdagje. We bezochten eerst het Museum Hedendaagse Kunst Antwerpen (M HKA) en liepen vervolgens ook nog even binnen bij het fotomuseum. Beide musea zijn van harte aan te raden!

Donderdag

De laatste dag alweer (huilie huilie). Vandaag klommen we bovenop het MAS (Museum aan de Stroom) om zo de skyline van Antwerpen te bewonderen. Ook bezochten we nog even de studentenwijk van Antwerpen en kwamen we zowel langs de universiteit als alle leuke studentenbarretjes.

Vrijdag

Terug in Leiden had ik vooral een hele luie dag. Beetje de was gedaan, opgeruimd, in bed gelegen, series gekeken… je kent het wel! ’s Avonds vertrok ik net voordat het daar begon te sneeuwen naar het hoge noorden waar het tegen alle verwachtingen in eens droog was! Die avond knuffelde ik met deze enorm lieve pup die met mijn oom & tante mee op bezoek kwam.

IMG_7852

Weekend

Dit weekend vierde ik de verjaardag van Daan, Thijs’ jongere broertje. Hij werd 19 en dat moest natuurlijk even gevierd worden! Verder heb ik vooral heel lang en hard moeten werken aan mijn studie.

Volgende week staan onder andere mijn afstudeerpitch, een etentje, een interview en een masterdag op het programma. Spannend!

 

2 thoughts on “Anna’s Diary #16 | Op vakantie naar Antwerpen

Geef een reactie

