diary19-header

Paula’s Diary #19 | Paaseitjesjacht, fiets kopen & naar de kapper

Op paaseitjesjacht bij de Hema, eindelijk een fiets kopen en ook eindelijk naar de kapper. Dit deed ik afgelopen week. Kijk mee.

MAANDAG

Maandag begon met thuiswerken in Leeuwarden. Daarna pakte ik snel de trein naar Utrecht toe, want ik wilde graag rustig verder werken in mijn kamer daar. Maar voor het werken begon ging ik eerst op paaseitjesjacht in Hoog Catherijne. Ja, je leest het goed: paaseitjesjacht. Bij Hema zijn namelijk caramel-zeezout paaseitjes die smaken zoals de oranje Tony-reep. Bij de Hema in Hoog Catherijne lagen er nog drie in het hele schap. Net op tijd dus. Ik nam twee mee, een voor mij en een voor AnnaπŸ™‚

image

Daarna ging ik wel echt aan de slag. Ik maakte mijn onderzoeksplan af voor mijn afstuderen en leverde het opnieuw in. Daarna kwam Anna eten. We maakten wraps met gerookte kipfilet en avocado. Heel lekker!πŸ™‚ En nog even over de paaseitjes: die zijn ook echt heel lekker, als je van de oranje Tony-reep houdt vindt je het fantastisch.

DINSDAG

Ik ging weer lekker thuiswerken. Vandaag was niet heel productief, maar goed. Ik maakte wel courgettesoep. Morgen lees je het recept.

image

Oh ja, en ik kocht deze limited edition Babylips bij Kruidvat. Die kon ik echt niet weerstaan. Hoe schattig?! Ik heb Mint Candy maar er zijn nog drie andere kleuren.

WOENSDAG

Koffie drinken bij STAN & CO in de stad. Aanrader. Binnenkort schrijf ik er een artikel over.πŸ™‚

image

En.. ik kocht vandaag een fiets, zoals je al in mijn column hebt kunnen lezen. Ik fietste dus terug naar mijn studentenhuis. Best fris, maar wel te doen omdat ze zon scheen. Mijn huisgenoot ging ondertussen terug met de bus en toen ik thuis kwam bleek dat hij een BigMac voor me had meegenomen. Beste huisgenoot ooit!πŸ˜‰

image

’s Avonds maakte ik snel nog iets af voor school en keek ik de nieuwste aflevering van Pretty Little Liars. Een goede aflevering dit keer.

DONDERDAG

Ik stond vroeg op en ging naar Zwolle toe. Op school praatte ik met Karlijn en Anna over de Noord Design Award, een project waar Anna heel druk mee bezig is. Ik ga samen met Karlijn bloggen voor de website. Excited!

Verder had ik nog een meeting over mijn afstudeerplan. Mijn begeleider was gelukkig enthousiast! Ik hoorde trouwens ook andere onderwerpen van mensen uit mijn groepje. Allemaal heel verschillend, maar ook erg leuk. Zo maakt iemand een productie over water en innovatie. Bijzonder.

Terug naar huis kwam ik toevallig weer iemand van mijn opleiding tegen. Zij is ook aan het afstuderen dus we konden even bijpraten in de trein.

VRIJDAG

Heel chill: gisteravond hoorde ik opeens dat mijn deadline van vrijdagochtend uitgesteld was tot maandag 7 maart. Heerlijk. Ik besloot dus lekker uit te slapen en daarna een fijn dagje met Chapter 2 bezig te gaan, wat telefoontjes te plegen en kleine dingen voor school te fixen. Een heerlijke dagπŸ™‚

ZATERDAG
Op naar… Alkmaar. Ik ging namelijk naar de kapper toe. Mijn ouders en zusje kwamen uit Leeuwarden en ik uit Utrecht om geknipt te worden bij Rob Peetoom, een hele fijne kapper. Het reizen zat alleen niet zo mee: ik had een uur vertraging met de trein. Meh!😦

image

Alkmaar was wel heel leuk. Gezellige straatjes, de zaterdagmarkt en aardige mensen.❀

image

Maar, zoals ik al zei, het reizen zat echt niet mee vandaag. Het was namelijk een ware ongeluksdag vandaag. Op de terugreis stonden we namelijk met de auto stil op de afsluitdijk. Echt vreselijk. Gelukkig werden we snel door de pechhulp opgehaald en reden we mee naar Harlingen. Vanuit daar gingen we weer met de trein terug. Heel gedoe, maar inmiddels hebben we nu een leenauto en wordt onze auto gemaakt.

ZONDAG
Even helemaal niks vandaag. Ik was kapot van zaterdag en voelde me heel moe. Wat ik zoal deed? Simcity spelen op mijn telefoon (nieuwe verslaving), Youtube filmpjes kijken, een beetje bloggen en een interview voorbereiden.

Volgende week heb ik voorjaarsvakantie. Hoewel ik het druk heb met afstuderen ga ik ook een paar dagen even vakantie houden door gewoon niks te doen. Een beetje offline leven, daar heb ik namelijk wel behoefte aan. En aan vakantie in een tropisch oord, oh my.. Maar goed, een paar dagen vrij zijn en thuis chillen bij mijn ouders is ook goed te doen. Tot de volgende diary!❀

One thought on “Paula’s Diary #19 | Paaseitjesjacht, fiets kopen & naar de kapper

  1. Pingback: Paula’s Diary #20 | Nieuwe huisgenoten & afstudeerproject – CHAPTER 2

Geef een reactie

