724262-100_01

Anna’s Wish List 2016

Over iets meer dan een maand ben ik jarig en dit zorgt er bij mij altijd voor dat ik een waslijst aan wensen formuleer. Oh, en ik word er ook altijd vrij materialistisch van. Vandaag wil ik mijn favoriete bevindingen (met het oog op het voorjaar) met jullie delen!

724262-100_01

Ik heb het nu al een paar keer gehoord, het is dé sneaker voor aankomend voorjaar: de Nike Cortez. Ik ben fan, jullie ook?

3427004800_6_1_1

Veel mensen die me goed kennen, zullen waarschijnlijk zeggen dat een biker jack niet helemaal bij me past. Ik ben het hier heel eigenwijs niet mee eens en daarom staat dit stoere jack van ZARA op mijn lijstje.

RI054H003-B12@7

Al tijden smacht ik naar een mooie rugtas die mijn schoudertas kan vervangen. Ik sjouw namelijk zoveel mee dat ik scheef ga lopen. Een rugzak als deze lost alles op en is ook nog eens een perfecte toevoeging aan mijn garderobe.

TSnikon1_2ndversion

Last, but not least & duurder dan alle cadeaus bij elkaar: een systeemcamera. Omdat ik mijn fotografieskills wil uitbreiden en dan eindelijk zelf kan zorgen voor mooi beeldmateriaal bij mijn teksten.

3 thoughts on “Anna’s Wish List 2016

  1. Oeh hebben hebben!🙂 Gelukkig heb ik geleerd vrij weinig meer echt te willen hebben door mijn geldgebrek maar ook alle andere problemen. Ook het zelfstandig wonen heeft ervoor gezorgd dat ik gewoon sneller geld uitgeef aan primaire levensmiddelen hahaha. Hopelijk krijg je wel zoiets als hierboven, zou het echt allemaal willen ook!😉

Geef een reactie

