Wonen met lef

6 leuke online webshops | DIY Dinsdag #8

Tegenwoordig kun je bijna op elke website online shoppen. Dingen kopen gaat super snel en makkelijk, en je hoeft er de deur niet voor uit. Ik bestel daarom regelmatig wat via online webshops en ontdek soms hele leuke en hippe webshops. Vandaag bespreek ik een aantal van mijn favoriete webshops. Lees mee!


1. Oh so hip

ohsohip.jpg

Ohsohip ontdekte ik via Facebook. Ze posten af en toe leuke quotes en goede foto’s van hun producten, die je op hun webshop kunt bestellen. Ze hebben sieraden en horloges maar ook sjaals, tassen en andere accessoires. Het is best wel betaalbaaren ik las goede recensies van mensen die al eens wat  hadden besteld. Ik heb er zelf dus nog nooit wat besteld, maar dat lijkt me wel eens leuk om te doen!

2. Guts&Gusto

Guts&Gusto.jpg

Guts&Gusto is een leuke webshop als je houdt van musthaves. Ook deze webshop ontdekte ik via Facebook waar ze heel actief op zijn. Ze hebben mooie duidelijke foto’s en ze laten goed zien hoe de kleding staat. Guts&Gusto heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel in het centrum van Arnhem. Ze hebben een breed assortiment met goede prijsjes. Zeker even het kijken waard.

3. Wonen met lef!

Wonen met lef

Deze webshop is echt iets voor jou als je gek bent op interieur. Ze hebben veel verschillende producten en merken en het is heel overzichtelijk. Ook zijn de producten mooi en verrassend, je kunt het niet overal kopen. Ook handig: je hebt 30 dagen bedenktijd en als je iets voor 23:00 uur besteld heb je het die dag erna in huis. En niet te vergeten: op de website kun je ook shoppen op thema, wat natuurlijk super handig is als je dingen zoekt die bij elkaar passen. Hier ga ik ook maar eens wat bestellen als ik wat moois voor in huis nodig heb.🙂

4. Style your mini

Foto 12-01-16 21 08 41 (1)

Style your mini is een webshop met hele schattige handgemaakte baby dingen. Het wordt allemaal zelf gemaakt en bedrukt met de leukste en hipste printjes. bijna alle kleding is van biologische stoffen en hebben een GOTS certificaat. Dit is een standaard waarbij de grondstoffen biologisch zijn en het proces om er kleding van te maken duurzaam en milieuvriendelijk is. Super leuk voor je kleine kindje en dan ben je ook nog eens goed bezig voor het milieu.

5. Hip voor de heb

 

10170968_845553642126115_3564740098012998080_n.png

Hip voor de heb vond ik per toeval toen ik zocht naar leuke hippe webshops. Naast een webshop hebben ze ook een winkel in Amsterdam die sinds 2008 bestaat. In de webshop kun je kleding en accessoires van merken vinden zoals: Pieces, Supertrash, Object en Only. Ook hebben ze een blog waar leuke artikelen op staan. Zeker even een kijkje waard.

6. Studio Stationery

12717497_966214086766218_644453183428538871_n.jpg

Vorige zomervakantie was ik een week op Terschelling. Ik kocht in een winkeltje op het eiland een toffe kaart met een quote erop en een opbergmap. Deze waren van het merk Studio Stationery. Thuis zocht ik het merk via internet en ik kwam er achter dat ze een webshop hadden en een winkel in Sneek. Super fijn, want zelf woon ik ook in Friesland dus ik kan hier makkelijk heen gaan. Als je niet zo dichtbij woont kun je ook rondkijken in hun webshop vol kaarten, notitieboekjes, posters, washi-tape en al dat soort leuke hebbedingetjes. I love it.

Welke webshops vind jij leuk? Laat het me weten in de reacties!

Over Gina
Gina (19) is het zusje van Chapter2’s Paula. Ze volgt een designopleiding en is altijd creatief bezig: van DIY’s maken tot haar kamer overhoop halen en voor de zoveelste keer herinrichten. De komende tijd laat Gina op Chapter 2 zien wat ze allemaal maakt en wat haar inspireert. Zo kun je zelf ook wat inspiratie opdoen of iets namaken.

Meer DIY Dinsdag?
Zo maak je een art journal
Schattige papierhouders voor op je bureau
De interieur- en modetrends van 2016

5 thoughts on “6 leuke online webshops | DIY Dinsdag #8

Geef een reactie

