IMG_7462

Anna’s Diary #15 | Ik ben bezig met een heel gaaf, nieuw project!

Naast heel veel onderzoek & afstuderen, prachtig weer en heel wat wandelingetjes had ik het afgelopen week ook steeds drukker met een nieuw project. Benieuwd waar ik het over heb? Lees dan snel verder.

Maandag

De week begon spannend, namelijk met een oefenpitch voor mijn afstudeerproductie. Het gaat steeds beter, ik ben bijna elke dag wel bezig met het ontwikkelen van mijn onderwerp. Als jullie het leuk vinden, kan ik jullie zeker op de hoogte houden. Hier alvast een sneak peek!

12736892_1246858218676705_835557843_o

Die avond ging ik langs bij een klasgenootje dat ik vanwege stage al zo’n halfjaar niet gezien had. Heel gezellig, dat snap je!

Dinsdag

Vandaag was een thuiswerkdagje en daar maakte ik mooi gebruik van. Het was prachtig weer en dus besloot ik mezelf een paar uur vrij te geven. Ik heb een fijne wandeling door Leiden gemaakt. Op deze manier leer ik de stad steeds beter kennen.

IMG_7449IMG_7462

Woensdag

Vandaag werkte ik vooral aan een nieuw project: de Noord Design Award. Dit is een ontwerperswedstrijd voor jong talent in Noord Nederland. Samen met vier andere studenten organiseer ik deze wedstrijd en zeker in de beginfase is dat een heel karwei. Je kunt ons nu alvast volgen op Facebook, Twitter & Instagram en binnenkort zal onze website live gaan en treden we met wat meer informatie naar buiten. Spannend!

IMG_7492

Donderdag

Vandaag sliep ik heel lang uit en reisde ik terug naar Groningen. Even een dagje helemaal vrij en vol rust. Heerlijk! Die avond ging ik langs Thijs, hij woont nu weer in Groningen en we zien elkaar hierdoor helaas steeds minder. Was dus erg goed om weer terug te zijn.

Vrijdag

Heerlijk door het centrum van Groningen gestruind. Wat mis ik die stad, zeg. Al is Leiden ook wel heel fijn. Ik kan eigenlijk niet kiezen.

In de middag ging ik terug naar Assen en was ik bij de lancering van Digital Art Factory in het ICO. ’s Avonds lekker op bezoek bij mijn familie en toen was de week alweer voorbij. Wanneer ik thuis bij mijn ouders ben, realiseer ik me altijd pas hoe druk ik het die week heb gehad. Ik heb dus lekker op de bank gelegen met een fijne film.

Zaterdag

Time for some beauty shopping! Ik kocht 2 nieuwe lipliners + 2 nieuwe lippenstiften van Essence. Kruidvat had namelijk een fijne actie: tweede artikel €1,-. Die kans liet ik me niet ontgaan.

IMG_7527

Verder werkte ik vandaag vooral aan de Noord Design Award, schreef ik wat blogs en probeerde ik te brainstormen over mijn afstudeerproductie. Volgens mij heb ik veel te veel projecten op één moment.

Zondag

Vandaag zag ik eindelijk mijn lieve vriendinnetjes Anice, Annelène, Britt en Jente weer. We gaan al sinds havo 4 met elkaar om, maar de laatste tijd is het nogal lastig om met z’n vijven bij elkaar te komen. Op het moment dat deze post online komt zijn wij heerlijk uit eten!

Hoe was jullie week?

One thought on “Anna’s Diary #15 | Ik ben bezig met een heel gaaf, nieuw project!

  1. Leuke week! Erg spannend met de Award en het project, hopelijk gaat alles goed. Leiden is echt erg mooi, als studentenstad vond ik het echter wat minder, maar om er later ooit te wonen – of in de buurt – sluit ik zeker niet uit!😉

Geef een reactie

