Beautyproducten waar ik niet zonder kan - 2016 (5)

Leven zonder deze beautyproducten? Liever niet!

Als ik zonder mijn make-up zou moeten leven, zou ik dat een stuk minder leuk vinden. Mooie lipsticks in rood, paars en roze, mijn fijne gezichtspoeder en die ene prachtige highlighter van Sleek.. ik zou niet zonder ze willen. Dit zijn de beautyproducten waar ik echt niet zonder kan.

GEZICHTSPOEDER

Beautyproducten waar ik niet zonder kan - 2016 (1)

Bij uitstek mijn favoriete gezichtspoeder: de Prime & Fine powder van Catrice. Heel betaalbaar, maar net zo goed als de duurdere versie van MAC. Ik gebruik deze poeder echt elke dag. En ja, echt waar: ik heb er inmiddels al een helemaal opgemaakt en deze tweede is bijna helemaal leeg. Het is gewoon zo’n fijn product. Mijn make-up blijft namelijk duizend keer beter zitten met deze poeder en mijn gezicht ziet er een stuk minder glimmend uit. I love it.

BABYLIPS & TOPCOAT

Beautyproducten waar ik niet zonder kan - 2016 (4)

Ik wil eigenlijk niet toegeven dat ik een lippenbalsem verslaving heb, maar misschien moet ik nu toch maar bekennen: leven zonder Babylips is voor mij namelijk geen optie meer. Toen de lippenbalsems eindelijk in Nederland kwamen kocht ik er meteen twee: de gele en de oranje (met rode glans). Deze gele versie is mijn favoriet en ook van dit product heb ik er al een helemaal opgemaakt. Ja, ik kan dat: een lippenbalsem opmaken.😉 Beste lippenbalsem ever, ik doe ‘m vaak ’s ochtends op, en heel soms overdag nog een keer en ’s avonds. Ik probeer het minder op te doen omdat het niet al te goed is om vaak te smeren, maar deze balsem is zo heerlijk.

Dan mijn basecoat van P2. Eigenlijk gaat het niet per se om dit product zelf, maar om basecoat in het algemeen. Sinds ik basecoat gebruik is er namelijk geen weg meer terug. Nagellak op doen zonder basecoat? Mij niet gezien. Omdat het niet fijn is, maar ook omdat ik ooit zonder basecoat lakte en mijn nagels neongeel werden. Niet zo charmant. Ik lak nu altijd met basecoat, en het liefst ook nog met topcoat. Blijft ook nog eens veel beter zitten.

REAL TECHNIQUES KWASTEN

Beautyproducten waar ik niet zonder kan - 2016 (8)

Door de vingervlekken onderaan de kwasten kun je wel zien dat ik ze vaak gebruik😉

Waar ik eerst steevast mijn mousse foundation (horror, ik gebruikte die van Essence die achteraf veel te oranje was) op mijn gezicht smeerde met mijn handen, zweer ik nu bij kwasten van Real Techniques. De stipplingkwast, die ik trouwens op het NSMBL-festival kocht voor een lagere prijs, is mijn lievelings. Ik gebruikte eerst een goedkope stipplingkwast van Primark om mijn BB-cream of foundation op te brengen, maar ik merk dat deze van Real Techniques van veel betere kwaliteit is. Fijnere haartjes, zachtere kwast: je snapt het, ik kan niet zonder. En ook mijn powderbrush mag er natuurlijk zijn. Ideaal in combinatie met mijn Catrice poeder.

MASCARA & CONCEALER

Beautyproducten waar ik niet zonder kan - 2016 (2)

Leven zonder mascara, do I need to say more? Voor iedere make-updragend meisje is mascara gewoon een must, want mooiere en vollere wimpers. Ik heb zelf niet hele dunne en korte wimpers, maar doe toch graag een laagje mascara op. Gewoon omdat het een stuk mooier is en ik me zonder mascara op buiten bijna naakt voel.😉

Ook kan ik me geen leven meer voorstellen zonder concealer. Op de middelbare school had ik geen eens concealer en ik vraag me soms af hoe ik dat overleefde. Concealer is namelijk iets wat ik zo goed als elke dag gebruik. Net even wat wallen of wegwerken onder je ogen, dat rode plekje iets extra aanstippen zodat je gezicht er beter uit ziet.. concealer is zo handig.❤

Beautyproducten waar ik niet zonder kan - 2016 (5)

Zonder welke beautyproducten zou jij niet willen? Laat het me weten in de reacties🙂

Meer beautyartikelen lezen?
Dit zijn de beautytrends van 2016
DIY: Lipscrub
Zo blijft je lippenstift de hele dag zitten

3 thoughts on “Leven zonder deze beautyproducten? Liever niet!

  1. Wat een leuke review, je hebt helemaal gelijk over vroeger. Hic@ gebruikt al sinds haar vijftiende make up. Vroeger op school gebruikte ze veel lip balm, eyeliner, mascara en Egyptische poeder (dat is een soort bronzer die zich aanpast aan je huid temperatuur). We denken dat ze de Egyptische poeder nog steeds verkopen, maar in de jaren tachtig zat het in een leuke, ronde doosje met spiegel. Ze had dan geen foundation of concealer nodig. Groetjes,🙂

  2. Ik voel me soms toch wel erg ‘kaal’ zonder make-up, maar dit komt denk ik ook erg door het beeld van vrouwen die het altijd dragen en dat zonder opeens raar is terwijl mannen het ook nooit dragen. Ik merk wel dat ik het voor kleine dingen als boodschappen doen niet nodig vind, maar een afspraak – liever wel!😉

Geef een reactie

