aria

Dit zijn mijn stijliconen uit Pretty Little Liars

Een jaar of vijf geleden begon ik al met het kijken naar Pretty Little Liars. Het is ondertussen bijna een deel van mijn leven geworden, zo lang kijk ik het al. Niet alleen de spanning in de serie vind ik fantastisch, ook de kledingstijl van de personages spreekt me aan. Dit zijn mijn stijliconen uit de serie!

Aria Montgomery

Bron: stylearia.com

Als iemand vraagt wat mijn favoriete karakter is in Pretty Little Liars dan antwoord ik sowieso met ‘Aria’. Haar rol vind ik geweldig en op haar kledingstijl ben ik soms jaloers. Hierboven zie je vier outfits. Aria draagt vooral veel stoere outfits, maar altijd met een vleugje vrouwelijkheid. Ik vind die combinatie heel erg leuk. Bij outfit een combineert ze bijvoorbeeld een rokje met een shirt met doodshoofden. En outfit drie en vier zijn dan weer helemaal anders: toffe jurkjes! En het staat haar allemaal geweldig.

Mona Vanderwaal

Bron: prettylittleliars.brigittedam.nl

Over Mona wijde ik ooit al een artikel. En eigenlijk vind ik haar kledingstijl nu nog steeds heel leuk. Het lijkt wel een beetje op de stijl van Aria, maar Mona is iets netter, iets meer ‘preppy’. Kraagjes en mooie oorbellen, zoals je op de foto hierboven ziet. Ook draagt ze soms heel random een felle kleur trui of een geprinte broek. Zo leuk! Dat preppy-achtige van Mona wil ik zelf ook wel.🙂

Spencer Hastings

En als laatste: Spencer! Spencer is net als Mona veel meer netjes en preppy qua stijl. Wat me ook opvalt is dat ze altijd laagjes kleding over elkaar draagt, bijvoorbeeld een blouse met daarover een trui of een vestje. Hierboven zie je dat ook bij outfit 1. Ook draagt ze vaak een vestje. Ik vind het in ieder geval heel erg leuk staan, maar zou niet alles zelf dragen. Sommige dingen vind ik iets te preppy, dat past niet zo bij me.

Wat vinden jullie van de outfits in Pretty Little Liars?

3 thoughts on “Dit zijn mijn stijliconen uit Pretty Little Liars

  1. Pingback: Recensie ‘Pretty Little Liars’ – De wereld van Anna

Geef een reactie

