diary14

Anna’s Diary #14 | Afstuderen en nieuwe inzichten

Deze week begonnen Paula en ik aan onze eerste week van het laatste semester van onze studie. Naast heel veel ‘huiswerk’ deed ik ook nog een hoop leuke dingen en kwam ik tot een hoop nieuwe inzichten. Lees snel mee.

diary14

Maandag

Vandaag zat ik al om half 9 ’s ochtends in de collegebank vanwege dé enige echte Windesheim Afstuderen Kick-Off. We kregen wat algemene informatie en feedback op onze afstudeerideeën en daarna begon het harde werken pas echt. De beginfase is namelijk één van de lastige fases van de hele productie. Je moet alles zo goed uit denken voordat je gaat beginnen. Wat ik jullie in ieder geval kan vertellen is dat ik een productie over dierproeven en make-up ga maken. Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen en neem ik jullie graag mee in dit proces de komende 5 maanden.

Dinsdag

Nog een dag school. Het is zo gek om weer terug te zijn in Zwolle, maar stiekem vind ik het ook wel heel leuk. Ik zie al m’n studiegenootjes weer en realiseerde me hoe leuk ik studeren vind!

IMG_0150

Na twee dagen voornamelijk brainstormend te hebben doorgebracht, vond ik het wel tijd voor een avondje series kijken. Dat is dan ook wat ik deed en ik heb er extra van genoten, omdat ik zolang niet meer echt ‘breinmoe’ was geweest.

Woensdag

Het wordt een beetje saai, maar ook vandaag werkte ik op school. Er is simpelweg enorm veel te doen en dat is in principe prima, maar misschien een beetje saai voor jullie om te lezen.

Donderdag

Yes! Een dag geen afspraken in de ochtend. Toch stond ik rond 8 uur alweer naast mijn bed. Ik hoop dat ik hier een gewoonte van kan maken. Moet lukken als het binnenkort al rond half 7 licht wordt (ik kan niet wachten tot de lente begint!).

IMG_0151

Die avond sprak ik samen met mijn Italiaanse vriendinnetje Ginevra af en we kookten de sterren van de hemel. Resultaat zie je op onderstaande foto. Ik ben verliefd op dit recept. Wat het is? Rijst, gegrilde ananas, avocado, pittige garnalen en een saus van kokosmelk en limoensap. Recept? Dat vind je hier!

IMG_0153

Vrijdag

Vandaag reisde ik terug naar Groningen. Super leuk om daar weer eens te zijn! En ja, ik heb deze week inderdaad voornamelijk in de trein gezeten. Groningen, Assen, Zwolle, Amsterdam en Leiden. Ik ben overal geweest de afgelopen dagen.

IMG_0152

Samen met Eva heb ik heerlijk geluncht bij Pernikkel, een ontzettend leuk plekje in Groningen (wordt spoedig toegevoegd aan onze hotspots-pagina!).

IMG_0155

Zaterdag

Zaterdag was ik duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt. Niks lukte me en dus besloot ik maar gewoon helemaal niks meer te doen. Gelukkig kon ik mijn bui omzetten naar positiviteit door middel van het uitvoeren van één van mijn hobby’s, namelijk: koken. Ik maakte een ovenschotel met pasta en groenten.

IMG_0156

Die avond ben ik voor het eerst sinds honderd jaar weer eens uit geweest en uiteindelijk werd het toch nog een hele fijne dag! De foto’s & video’s vind je in mijn snapchatstory (@xannasophieh).

Zondag

Als je de video’s bekeken hebt, snap je: vandaag is een brak dag. Ik breng mijn dag vooral bloggend door en probeer lekker tot rust te komen met een gezichtsmaskertje + romkom.

Hoe was jullie week?

5 thoughts on “Anna’s Diary #14 | Afstuderen en nieuwe inzichten

  1. Wat een fijn weekje! Super leuk dat de studie en het leven erom heen weer helemaal aanslaat, ben benieuwd of en hoe het gaat lukken met het eindproduct!😉 Lekkere receptjes ook, pasta ovenschotel kan ik enorm van genieten! Ik geniet van lekkere pasta dan ook minimaal vier keer per weke ongeveer, heerlijk! Gelukkig is het ook geen ‘ongezond’ iets dat iedereen wordt aangesmeerd…! Hopelijk is volgende week net zo fijn! Succes🙂

Geef een reactie

