Mijn favoriete apps van dit moment

Het lijkt wel alsof mijn hele telefoon vernieuwd is qua apps in januari, ik heb er namelijk veel ontdekt. Onwijs leuk natuurlijk, en daarom deel ik ze ook graag met je. Dit zijn mijn favoriete apps van het moment.

Wie is de mol?-app

Bron: wieisdemol.avrotros.nl

Het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol is weer begonnen en daar ben ik altijd onwijs enthousiast over (misschien net iets te zelfs, haha). Als echt fan moest ik natuurlijk ook de app hebben voordat het programma begon. De app is namelijk super tof. Vorig jaar zat ik ook met Anna in een poule op de app, en dit jaar zitten we weer samen. In de app zet je punten in op degene waarvan jij denkt dat het de mol is. Heel leuk, want je speelt namelijk tegen vrienden in een poule. Als jouw verdachte eruit gaat verlies je punten, blijft je verdachte dan krijg je een verdubbeling.

Neko Atsume

Bron: 148apps.com

Als je wat Youtubers volgt heb je deze app vast voorbij zien komen. Nee, niet doorscrollen nu omdat je deze app al tig keer voorbij hebt zien komen! Deze app is echt heel leuk, al lijkt het eerst onwijs saai. Ik zag deze app namelijk als eerste bij Mascha van Beautygloss/Vloggloss en vond het een beetje raar. Katten verzorgen, really? Meer een app voor kleuters, dacht ik. Maar ik downloadde het toch en Neko Atsume bleek geweldig. Af en toe even kijken op je telefoon hoe het met je virtuele kitty’s gaat is nu eenmaal heel erg leuk. Inclusief leuke speeltjes en eten geven. Als je van katten houdt, download it!

Swarm

Bron: majestykapps.com

Swarm heette eerst Foursquare. Ik had die app vroeger al, maar was er een paar jaar een beetje klaar mee. Nu heb ik het weer herontdekt. In Swarm kun je overal waar je heen gaat inchecken. Ben ik op  Utrecht Centraal? Kan ik dat op Swarm aangeven. Als je vaker op plaatsen komt kun je major (burgemeester) worden van jouw hotspot, super grappig. Ook spaar je stickers en coins als je vaker incheckt. Ik vind het onwijs leuk en check nu – mede doordat ik mijn huisgenoot qua checkin’s wil verslaan – bijna overal in. 🙂

Piano Tiles 2

Bron: pianotiles2.com

En als laatste app: Piano Tiles! Met deze app kun je heel veel liedjes spelen door vier pianotoetsen te gebruiken. Mega leuk, maar sommige liedjes gaan ongelofelijk snel. Heel moeilijk ook dus. Allertofste: je kunt tegen je Facebookvrienden spelen en zien op welke plek je staat. Beat all your friends, haha.

Welke app is jouw favoriet op het moment?

3 thoughts on “Mijn favoriete apps van dit moment

Geef een reactie

