diary18

Paula’s Diary #18 | Utrecht, Oreo taart & Pretty Little Liars

Deze week ging echt bizar snel. Bijna eng. Ik deed een heleboel leuke dingen: lunchen in Utrecht, taart eten, met mijn huisgenoot terug in de trein zitten naar Leeuwarden en Pretty Little Liars kijken. Dit deed ik allemaal.

MAANDAG

Hoi #Utrecht 🙌

A photo posted by Paula Heeger (@paulaheeger) on

Maandag begon in Leeuwarden, maar daarna treinde ik naar het mooie Utrecht. Zie hier het uitzicht vanaf La Place in de V&D, mooi he?

Oreo taart? Yes please! 😍 #oreo

A photo posted by Paula Heeger (@paulaheeger) on

En Oreotaart, super lekker!🙂 Ik childe hier met huisgenoot Pepijn.

DINSDAG

image

Bij de Jumbo kocht ik met twee huisgenoten HAK-potjes. Vijf voor 3,50, heel chill. Ik vind zelf de witte bonen in tomatensaus de lekkerste, maar de appelcompote was ook goed te doen.

’s Middags ging ik met Pepijn weer even de stad in. Hij zat op school maar was ’s middags al vrij. We lunchten daarom gezellig samen bij ’t Gras van de Buren, een echt studentending.

WOENSDAG

image

Sunshine!

image

Dit boek kwam binnen vandaag, yay! Binnenkort review ik ‘m voor Chapter2.nl. Ook ging ik vandaag langs een kringloopwinkel en kocht ik drie boeken. Namelijk De Cirkel van Dave Eggers (binnenkort ook een review), het laatste deel uit de ZWAAR-reeks van Chantal van Gastel zodat ik mijn reeks compleet had (ha, lekker nerdy, maar dat staat gewoon prachtig in mijn boekenkast – don’t judge me) en Incognito van Henk Rijks.

DONDERDAG

Uitslapen en daarna de stad door om te kijken bij een paar kringloopwinkels, zo begon mijn donderdag. Ik ontdekte dat de Oude Gracht in de stad echt een stuk langer is dan normaal (oke, dat wist ik wel, maar niemand komt op het andere stuk met minder winkels) en dat was leuk.

’s Avonds ging ik naar IKEA om te eten, wederom met mijn favoriete huisgenoot Pepijn. Haha.😉

image

VRIJDAG

image

Met Pepijn terug naar Leeuwarden.

Vrijdag was verder heel chill. Ik las uit Fangirl en ging ’s avonds nog even op bezoek bij mijn oma.

ZATERDAG & ZONDAG

image

Een rustig weekend, daar hou ik van. Ik hielp mijn moeder om de kamer van mijn ouders op te ruimen zaterdag, at tomatensoep en keek Wie  Is De Mol. Zondag deed ik ook rustig aan, keek ik wat YouTube-filmpjes bij en reed ik in de auto terug naar Utrecht mijn tante en neef (die laatste woont ook in Utrecht).

image

Brushletterpracticechallenge. Binnenkort een blogpost hierover.

image

En nu ben ik lekker weer in Utrecht. Volgende week begint het afstuderen echt en moet ik een paar keer naar school toe. Ik ben heel erg benieuwd. In ieder geval: tot de volgende diary! 

2 thoughts on “Paula’s Diary #18 | Utrecht, Oreo taart & Pretty Little Liars

  1. Pingback: Eten in Utrecht en Leiden & thuiswerken | Paula’s Diary #19 | Chapter 2

Geef een reactie

