Lieve_Anna

Lieve Anna #16 | En toen gingen we afstuderen

Elke week schrijven we een brief naar elkaar. Deze week: een brief van Paula aan Anna over het horrorverhaal dat afstuderen heet. 

Dit is de laatste brief in onze rubriek Lieve Anna/Paula. Vanaf volgende maand komt er wat anders voor in de plaats.

Lieve Anna,

De laatste digitale brief aan jou. Toch best wel gek. Maar ja, life goes on. En onze levens gaan sneller dan ooit tevoren, tenminste dat vind ik. Zaten we eerst nog keihard ons best te doen op stage, is dat nu al afgelopen en gaan we afstuderen. Ik kan het zelf ook nog niet geloven. Aan de ene kant vind ik het fantastisch: eindelijk, afstuderen. Ik kan niet wachten tot we allebei (en Esther natuurlijk ook) een diploma in handen hebben. Alleen denk ik aan de andere kant: ik vind het doodeng. Op sommige momenten klinkt het woord ‘afstuderen’ als een horrorverhaal: continu angstige momenten en de vraag of het wel goed zal aflopen.

Ondanks mijn horrorscenarios zo nu en dan, heb ik er wel vertrouwen in. We zitten tenslotte samen bij hetzelfde onderzoeksproject. Yay for that! En al maken we geen afstudeerproductie samen, ik denk dat we elkaar er wel doorheen slepen. Check ik jouw stukken en jij de mijne, deal?

Bron: stophollywood.wordpress.com

.. en dan studeren we a la Blair Waldorf en Serena Vanderwoodsen af. Inclusief toga en zo’n hoedje. Is dat ook een deal?😉

Liefs,

Paula

Meer Lieve Anna’s lezen?
#15 – Afscheid nemen
#14 – Als het leven meer als een film was
#13 – Guilty pleasures

5 thoughts on “Lieve Anna #16 | En toen gingen we afstuderen

Geef een reactie

