buttonskirts.1

Zo combineer je een buttonrokje

De buttonrokjes zijn populair, zoals je misschien wel hebt kunnen merken. Op straat zie ik er af en toe iemand mee lopen, maar nog meer zie ik ze voorbijkomen op allerlei blogs. Ik vond het zo’n leuke trend dat ik besloot me zelf ook te wagen aan het inmiddels gehypte buttonrokje. En, ik vind het best wel leuk (al ben ik niet zo’n rokjesmeisje). Alleen vraag ik me af hoe je zo’n rokje met knoopjes het beste kunt combineren. Deze bloggers doen dat zo. 

Linda Tol

Blogger Linda Tol combineert haar buttonskirt heel klassiek met een lichtblauwe blouse. Ik vind het heel erg mooi, zeker met het zwarte tasje dat de outfit wat meer contrast geeft. Toch zou ik dit zelf niet zo snel dragen omdat het vrij netjes is. Ik ga liever voor iets stoerder.

The Fashion Cuisine

Op The Fashion Cuisine kwam ik deze combinatie tegen. Blogger Beatrice draagt net als ik een zwart rokje met knoopjes. Zij combineert het, net als Linda hierboven, met lichtblauw. Onwijs leuk! Beatrice draagt alleen geen blouse, maar een shirt. Dat zou ik zelf eerder aan doen omdat het meer casual staat. Geef mij het blauwe shirtje van Beatrice en de mooie sieraden en ik zou deze look zo dragen als het wat warmer weer is buiten. Oh ja, ik denk wel dat ik deze outfit liever draag met chelsea boots – maar hey: ik vind deze outfit verder echt geweldig.

Jennie From The Blog

En dit is de meest comfortabele outfit uit het rijtje, het rokje gecombineerd met een warme trui. De beste optie nu het buiten nog best wel fris is, en bovendien zit het heel erg lekker. Goede combinatie van Jennie! En ondanks dat het comfortabel oogt, zeker ook stijlvol.

Heb jij een buttonrokje? En hoe combineer je die? Laat het me weten in de reacties!

5 thoughts on “Zo combineer je een buttonrokje

Geef een reactie

