quotebanner

Mijn favoriete quotes

Quoteje hier, quoteje daar. Het internet staat vol met inspirerende quotes. Alleen vind ik de meeste walgelijk (ja, echt) of enorm afgezaagd. Toch heb ik wel een paar favorieten. Geen ‘enjoy the little things’ of ‘live, laugh, love’, maar mooiere quotes. Kijk mee.

quote1

“Work hard in silence, let your success make the noise” is echt een quote die bij me past. Ik hoor namelijk altijd dat ik te bescheiden ben of onzeker overkom terwijl ik wel heel hard werk. Dat vind ik echt heel naar om te horen, maar goed. Voor iedereen die dat ooit tegen me heeft gezegd is er deze quote. Met hard werken kom je er namelijk wel. 💪

Bron: Randomolive via Instagram

Bron: Randomolive via Instagram

Ook een mooie quote vind ik “It’s what you learn after it all that counts”. Ik sta er volledig achter. Wat je ook doet, hoe je leven ook loopt, je moet van alles iets leren. Bovendien geloof ik er in dat dingen gebeuren in je leven om er van te leren. Soms denk je op een moment zelf niet dat je er iets van hebt geleerd, maar zie je achteraf pas dat het je toch veel hebt opgeleverd. Bijvoorbeeld al die mensen die mij onzeker noemen. Wat ik daarvan leer? Dat ik alleen maar meer wil laten zien van mezelf om te bewijzen dat dat onzeker zijn écht wel meevalt. En eh, kritiek naast me neerleggen, dat heb ik er ook van geleerd.😉

Flow Magazine

In Flow Magazine lees ik regelmatig mooie quotes. Een van de vele is “Alles kan, maar het hoeft niet”. Een heerlijke quote als je het mij vraagt. Ik denk meteen aan een druk leven waarin je alles wilt (denk: leuk werk, goed je best doen op school en afspreken met de mensen van wie je houdt). Maar hey, het hoéft allemaal niet. Rustig aan doen kan ook. Een avondje thuis op de bank omdat je voor jezelf kiest is alleen maar goed. Alles kan, inderdaad, maar het hoeft echt niet.

Wat is jouw favoriete quote?

2 thoughts on “Mijn favoriete quotes

  1. Die quotes die in de Flow staan zijn vaak zo mooi (en een stuk minder afgezaagd dan alles wat je op t-shirts tegenkomt…). Een favoriete quote heb ik niet, er zijn er zoveel die mooi zijn.

Geef een reactie

