20160123_160958.jpg

Paula’s Diary #17 | Vrije tijd in overvloed, Primark en sneeuw

Na vijf maanden stage ging ik een week terug naar huis in Leeuwarden waar ik heel weinig deed. Lezen, door de sneeuw lopen en naar familie toe – dat was mijn week eigenlijk. En een bezoekje aan de Primark.

MAANDAG

image

Sneeuw in het hoge Noorden aan het begin van de week. Heel erg leuk! En het was gelukkig sneeuw die ook weer snel wegging, anders heb ik er na een dag al een hekel aan. :’)

DINSDAG

Ik deed echt letterlijk níks. Na vijf maanden stage was ik toe aan zo’n weekje. Ik besefde me nu pas hoe druk ik het de afgelopen maanden had. Lekker niks doen dus. Nou ja, ik las wel een boek. Namelijk De Cirkel van Dave Eggers.

WOENSDAG

image

Mijn zusje wilde dolgraag naar de Primark dus ik ging mee naar Almere. Helaas viel het best wel tegen bij de Primark en nam ik maar een paar dingen mee. Bij Berskha scoorde ik wel een perfecte zwarte skinnyjeans.😀

.. oh ja. En ik ging vanaf vandaag blind door het leven want mijn bril ging dinsdag kapot. Om te huilen.

DONDERDAG & VRIJDAG

image

Mijn bril ophalen in de stad (heel erg blij!). Ik vind het altijd fijn om weer in Leeuwarden te zijn en door de stad te lopen. Hometown!😉

ZATERDAG
image

Ik lakte mijn nagels in de kleur Bestival Blue van Rimmel (Rita Ora collectie).

image

En ging langs bij mijn oma voor een kop koffie en een stuk chocolade, uiteraard (mijn oma is net zo’n chocoholic als mij).

’s Avonds thuis keek ik natuurlijk nog Wie Is De Mol. Dit keer raakte ik geen punten kwijt in de WIDM-app waarin Anna en ik strijden om de meeste punten.

ZONDAG
Zondag ging ik nog even langs bij mijn tante waar ook het súper lieve dochtertje van mijn nicht was. Heel leuk!

.. En ’s middags was ik bezig met mijn nieuwe obsessie: smoothies maken. Ik probeerde een met banaan en blauwe bessen en dat smaakte goed. Misschien ga ik ze in Utrecht ook wel maken.

Dat was mijn week. Tot de volgende diary!

2 thoughts on “Paula’s Diary #17 | Vrije tijd in overvloed, Primark en sneeuw

Geef een reactie

