PicMonkey Collage

Paula goes creative | Challenge update #1

1 januari trapte ik af met de #brushletterpracticechallenge van Olive op Instagram. Olive is de expert op het gebied van mooie letters maken en deelt elke dag haar creaties in foto en video op haar account. Om jaloers op te worden. En dus besloot ik een poging te wagen en dook ik in de wereld van de kalligrafie om net als Olive ook zulke mooie letters te kunnen maken. Zo vergingen mijn eerste dagen.

Voor iedereen die denkt: huh, wat voor challenge?!
Ik doe de Brushletterpracticechallenge, bedacht door Olive. Zij deelt elke maand een challenge op haar Instagram. Elke dag is gekoppeld aan een woord die je zo mooi mogelijk op moet schrijven. Met pennen, stiften of met verf. Het doel is om meer te leren over kalligraferen. En gewoon eens te proberen of je het kan. Lekker laagdrempelig. Om te oefenen deelt Olive ook elke dag een korte video met het woord van de dag op haar Instagram, daarin zie je hoe ze het woord opschrijft.

Dag 2 van de #brushletterpracticechallenge πŸ‘Œ Binnenkort meer op Chapter2.nl ❀ – @paulaheeger #growth

A photo posted by Must Magazine (@mustmagazinenl) on

Dag 2 van de challenge. Ik ging eerst met aquarelverf aan de slag. Dat bleek echt behoorlijk lastig. Mijn letters lukten nog niet zo fantastisch.

Still going strong πŸ˜πŸ‘ #brushletterpracticechallenge #empower @randomolive | Dag 4

A photo posted by Must Magazine (@mustmagazinenl) on

Op dag 4 stapte ik dan ook al over op dikkere stiften. Dat ging veel beter, meteen al. I mean: hier vond ik mezelf al een beetje de nieuwe Olive lijken, haha.πŸ˜‰

Dag 7 ging al veel beter dan de eerste dag. Super leuk om nu al vooruitgang te zien. Alleen de ‘p’ bij de derde keer ‘Sparkle’ ging een beetje mis.

"Sometimes you win, sometimes you learn" πŸ™ | Dag 8: #Learn #brushletterpracticechallenge

A photo posted by Must Magazine (@mustmagazinenl) on

Progress!

Binnenkort deel ik met jullie mijn eindoordeel over de challenge. Tot dan!

2 thoughts on “Paula goes creative | Challenge update #1

  1. Pingback: Dit is wat ik vond van de #brushletterpracticechallenge | Chapter 2

Geef een reactie

