IMG_0148

Anna’s Diary #13 | Sneeuw! (en heel veel eten)

Afgelopen week was vrij rustig, maar tegelijkertijd chaotisch. Als ik terug denk aan deze week weet ik niet goed meer wat ik nu precies gedaan heb. Op hetzelfde moment voel ik me totaal uitgeschakeld vanwege deze week. Lees mee.

Maandag

Vandaag sprak ik met mijn favoriete Italiaan af. Ik leerde Ginevra ongeveer een halfjaar geleden kennen en ze is geweldig. Daarnaast kent ze de leukste geheime plekjes in Amsterdam. Ze nam me mee naar het schattigste barretje dat ik ooit had gezien en daar dronken we gezellig wat en praatten we bij! Eenmaal thuis had ze natuurlijk een heerlijk Italiaans gerecht voor ons gekookt en ging het genieten gewoon nog even door. Geweldig.

IMG_0145

Dinsdag

Dinsdag besteedde ik bijna de hele dag aan het lezen van Lieveling van Kim van Kooten. Wat een goed boek! Daarna ging ik langs bij Eva, aten we een heerlijk maaltje en stortten we beiden helemaal in. We besloten de film Inside Out te kijken en verder vooral niks meer te doen die dag! Met het gevolg dat ik er zo bij lag aan het einde van de avond:

IMG_0147

Woensdag

PLL DAY! Deze week is eindelijk seizoen 6B weer begonnen en ik moest natuurlijk meteen de aflevering bekijken. Spannend! Hebben jullie ‘m al gezien? En wat vinden jullie ervan? Ik ben benieuwd.

Donderdag

Vandaag vroeg ik me vooral af of het weekend al bijna zou beginnen. Op de een of andere manier heb ik al de hele week het gevoel dat het bijna weekend is. De dagen mogen van mij niet snel genoeg voorbij zijn. Ik weet niet hoe het komt, maar ik slaap op elk mogelijk moment en kan maar nauwelijks wakker worden ’s ochtends. Het weekend mag van mij dus snel dichterbij komen!

IMG_0146

Die avond sprak ik geheel onverwachts, maar heel gezellig, af met mijn lieve vriendinnetjes Paula & Esther. We liepen tegen een pizzatentje aan en besloten hier een lekkere pizza hawaï te bestellen en even goed bij te kletsen!

IMG_0148

Vrijdag

Vrijdag was een rustig dagje en keek ik vooral erg uit naar het weekend dat gelukkig steeds dichterbij kwam! Ik was lekker vroeg vrij en reisde daarom meteen door naar het ‘hoge noorden’ waar een heleboel sneeuw ligt!

WEEKEND

Ik heb een heerlijk weekend gehad waarin ik vooral erg weinig heb gedaan. Mooie winterwandelingen gemaakt, series en films gekeken en lekker gekookt! Prima weekendje als je het mij vraagt.

Fine day, sunday 🌞❄️

A photo posted by Jente (@jenteirenew) on

Hoe was jullie week?

5 thoughts on “Anna’s Diary #13 | Sneeuw! (en heel veel eten)

  1. Ziek geweest, Gibby is nog steeds ziek. Het leukste vond ik, dat ik nu tijd had om vaker andere blogs kon bekijken en berichtjes kon achterlaten na het lezen van leuke en positieve reviews. Thanks lieve bloggers, jullie zijn the bom!

  2. Inside Out is zo’n leuke Disneyfilm! Zag ‘m een tijdje geleden in de bioscoop en werd heel enthousiast. Na afloop dacht ik echt dat we van binnenuit worden bestuurd door mannetjes, zoals ze het voorstellen in de film zelf. Grappig!

Geef een reactie

