diary16banner

Paula’s Diary #16 | Ons eerste perspakketje, nieuwsjaarsontbijt & rokjes passen

De eerste echte week van 2016 is alweer geweest. Voor mij best een leuke week op stage, al moest ik maandag 3 januari wel behoorlijk wennen aan het vroege opstaan (die korte kerstvakantie was toch wel heel fijn!). Anyway, deze week tekende ik een beetje, had ik 1000 theorieen over Wie Is De Mol en nam ik havermoutmuffins mee naar het nieuwjaarsontbijt op stage. Dit was mijn week.ย 

MAANDAG

image

1 januari begon ik met de brushletterpracticechallenge op Instagram. Enorm leuk om te doen, want zo leer je om mooie letters te schrijven. Dit was mijn derde woord van de maand en ik vond ‘m best aardig gelukt. Op Instagram zie je hoe mijn skills elke week hopelijk een beetje vooruit gaan. Binnenkort ook een update op Chapter2!

DINSDAG + WOENSDAG

image

De dagen vlogen op stage en toen was het alweer woensdag. Ik deed boodschappen en maakte havermoutmuffins voor het nieuwjaarsontbijt donderdagochtend. Ze waren best lekker, alleen zagen ze er niet heel geweldig uit.. haha. Deze was het best gelukt. Toen ik een collega aka. culi-journalist met perfecte hartige muffins zag lopen was ik dus ook best jaloers. Oh well๐Ÿ˜‰

DONDERDAG

image

Iedereen van de redactie had iets lekkers meegenomen. Magazinestagiaire Daisy had onwijs lekkere healthy chocolade-kokos stukken meegenomen die bij iedereen in de smaak vielen. Ik nam nog een croissantje, dronk een lekker sapje en at een gekookt ei. Lekker!

VRIJDAG

Vrijdag vloog zo snel om dat ik niet eens een foto heb gemaakt. Oeps! Ik was in ieder geval heel blij dat het weekend was want ik ging Wie Is De Mol kijken bij Anna.

ZATERDAG

diary16.1

’s Middags ging ik heel even Utrecht in om te saleshoppen. Dat faalde alleen behoorlijk. Dit geweldige rokje van Bershka viel namelijk heel klein. Zo stom. Had ik eindelijk een heel goed buttonrokje gevonden, zit ‘ie megastrak. Balen. Ik kocht wel een gestreept shirtje bij H&M in de sale.

image

En door naar Anna in Leiden! Voor Chapter 2 kregen we ons eerste pakketje ooit opgestuurd: deze twee boeken. Onwijs leuk. Binnenkort schrijf Anna er recensies over, mocht je benieuwd zijn.

image

Cupcakes bakken en Wie Is De Mol kijken! Anna en ik moesten heel hard lachen om Ellie, wat een geweldige vrouw is dat.๐Ÿ˜‰ Ik verdenk trouwens Remy, Tim en Cecile. Wie denk jij dat de mol is?

ZONDAG

image

Zondagochtend werd ik wakker in Leiden. Check deze mooie lamp op Anna’s kamer. Ik vind ze prachtig.

image

Weer naar Utrecht toe. Ik lunchte met een gebakken eitje op brood. Hmm! Daarna ging ik flink aan de slag voor mijn stageverslag, kookte ik rijst met gehakt en paprika en zit ik op dit moment mijn diary te typen. Nog even door voor school en dan lekker slapen.

Tot de volgende diary!

Meer diary’s van Paula lezen?

#15 – Kerstcadeautjes, uitslapen & trictrac
#14 – Kerstfestival en Nick & Simon op stage
#13 – Michelinlunch & de beste shopsessie met Anna ooit

Geef een reactie

