Metronieuws.nl

Paula kijkt: Moordvrouw

Het nieuwe seizoen van Moordvrouw is weer op televisie en ik vind het leuk. Een fijne serie die lekker wegkijkt als je zondagavond voor de buis zit, maar toch heel spannend is. Is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen veelbelovend?

De nieuwe aflevering begint natuurlijk waar de laatste aflevering van het derde seizoen eindigde. Als je net als ik de vorige seizoenen hebt gekeken weet je dat die een behoorlijk heftig einde had. Fenna werd namelijk opgeblazen in een auto omdat ze met een bom in de achterbak een weiland in reed. Gelukkig blijkt meteen al dat ze nog leeft, maar wel moet worden opgenomen in het ziekenhuis. (Ja spoiler dat ze nog leeft, maar dat was voor de aflevering werd uitgezonden al bekend gemaakt!)😉

In het begin dacht ik: hm, niet heel spannend

Metronieuws.nl

Metronieuws.nl

Is het veelbelovend?
In het begin dacht ik: Hm, niet heel spannend. Fenna leeft nog, maar verder gebeurde er niet enorm veel. Een overval alleen, die je zo vaak ziet in andere series. Daarna werd het het al een stuk spannender. De onderwereld wordt er namelijk bijgehaald, en dat is meteen interessant. Wie zijn ze en wat wordt hun verhaallijn? Ik ben wel benieuwd. Al denk ik niet dat het zo fantastisch zal worden als in mijn favoriete Nederlandse serie Penoza.

In de teaser van aflevering 2 die vanavond wordt uitgezonden kon je overigens zien dat er een oor werd afgehakt. Brrr, echt iets wat bij de onderwereld hoort (doen ze dat eigenlijk in het echt ook, die zware criminelen?) Wat mij betreft morgen ze in Moordvrouw meer de onderwereld belichten. Dus ja: het is wel veelbelovend. Maar of het ooit kan tippen aan Penoza, ik denk het niet.

Moordvrouw wordt elke  zondagavond uitgezonden op RTL4

3 thoughts on “Paula kijkt: Moordvrouw

Geef een reactie

