honor-ss15-blue-eye-makeup-main

Dit zijn de beautytrends van 2016

 Ik vind het altijd leuk om te kijken wat de voorspellingen zijn op het gebied van beauty. Gaan we massaal aan de gele nagellak in 2016 of  dragen we dit jaar alleen nog maar paarse oogschaduw met blauwe mascara?! Deze beautytrends kwam ik in ieder geval tegen. Oordeel zelf of het een trend gaat worden of niet.


BLAUWE OOGSCHADUW EN EYELINER

Bron: Glamour.com

Op de catwalk kwamen heel veel modellen met blauwe eyeliner en oogschaduw voorbij. Gaat dat het worden in 2016? Ik hoop eigenlijk van niet, hoewel ik deze blauwe eyeliner wel heel tof vind staan. Maar blauwe oogschaduw vind ik persoonlijk helemaal niks. Lijkt het net alsof iemand je een blauw oog hebt geslagen. Wat mij betreft mag een vleugje blauw zeker wel dit jaar, maar een hele blauwe ooglook? Liever niet!

GLITTER OP JE OGEN

Bron: Getthelabel.com

Ook veel gespot op de catwalks: heel veel glitter op de ogen. Ik vind het best wel cool om uit te pakken met een glitterige ooglook. Want waarom alleen maar rustige ooglooks maken met bruintinten als je voor glitter kunt gaan? Van mij mag iedereen best wat meer lef hebben in 2016 en gewoon voor zo’n gewaagde ooglook gaan. Of het nou op, onder of naast je ogen is – go glitter.

RODE LIPPEN

Bron: Vogue.com

En we sluiten af met een beautytrend die eigenlijk tijdloos is: rode lipstick. In 2016 kan je ‘m gewoon weer op doen, je mooie rode lipstick. Van heel donkerrood, felrood of lichtrood – het mag allemaal. Fijn om te horen, toch? Ik vind de rode lipstick een echte klassieker. Gelukkig dat je er in 2016 ook gewoon de straat mee op kan en geen blauwe of paarse lippen moet hebben om er bij te horen (alhoewel paars ook tof is).

Wat vinden jullie van deze beautytrends?

11 thoughts on “Dit zijn de beautytrends van 2016

  1. Pingback: Leven zonder deze beautyproducten? Liever niet! | Chapter 2

Geef een reactie

