Hotspot: CHCO Cafe Haarlem

Mocht je jezelf binnenkort in Haarlem vinden, vergeet dan niet om even een kijkje te nemen bij CHCO CAFE Haarlem.

IMG_0603

Alweer een jaar geleden was ik met mijn vriend in Haarlem. We – of nou ja, ik – vonden dit café zo leuk, dat we er twee keer (op één dag) langs zijn gegaan. Toen we net aankwamen, liepen we langs dit koffie- en chocoladebarretje en na een reis van bijna drie uur (!) hadden we best behoefte aan een kop koffie. We dronken ge-wel-dig-e koffie en aten ‘paasbonbons’ in de zon.IMG_0614Tijdens ons eerste bezoekje hadden we ze al zien staan. De enorme wand met chocolate spoons. Dit zijn lepels met een blok chocolade eraan die je in je warme melk kunt roeren. Dan krijg je dus chocolademelk, zoveel mag duidelijk zijn.

Maar… CHCO heeft dat beetje extra. Ze hebben namelijk allerlei smaken chocolade. Zo namen wij aan het einde van ons dagje Haarlem een ‘Hotchocspoon de luxe’. Dit hield in dat we een shotje alcohol bij onze chocolademelk kregen. Op de foto zie je hoe er bovenop het blok chocolade een buisje met sterke drank is bevestigd. Ik ging voor de smaak Amaretto Macaroons. Geen verkeerde keuze, kan ik je vertellen.

Processed with VSCOcam with t1 presetLieve mensen, dit cafe is zeker de moeite waard. Nog beter nieuws: de cafés zitten ook in Amsterdam, Rotterdam, Kerkrade, Maastricht en Den Bosch. Geniet ervan!

 

 

3 thoughts on “Hotspot: CHCO Cafe Haarlem

  1. Ik ben die lepeltjes al vaak tegen gekomen, maar die shotjes met alcohol erbij heb ik echt nog nooit gezien! Ik kende het café zelf ook niet. Gelukkig kom ik bijna elke dag in maastricht, dus moet er echt eens naar opzoek!

Geef een reactie

