Clichématig afvallen | The Challenge

Vandaag deel ik een ander artikel met jullie dan dat jullie van mij gewend zijn op maandag. Geen recept, maar dit artikel gaat zeker over eten. Want ja, eten: dat hebben we de afgelopen dagen volgens mij allemaal iets teveel gedaan.

In dit blog haal ik waarschijnlijk alle clichés uit de kast, maar hé, het zijn geen clichés meer als niemand er aan mee doet. Ik ben het ‘gezond eten’ bijvoorbeeld al de hele maand december aan het uitstellen. Ook weet ik dat ik hierin absoluut niet de enige ben. Dat komt in januari wel weer, toch? Nou ja, inderdaad. Dat is wel de bedoeling.

Wie mij al langer volgt, weet dat ik precies een jaar geleden op precies hetzelfde punt in mijn leven stond. Ik moest nu eindelijk eens wat aan mijn eetpatroon gaan doen. En dat heb ik ook zeker gedaan, kijk maar hier.

Een jaar later vind ik voeding nog steeds ontzettend fascinerend. En daarom heb ik besloten om ook dit jaar weer mee te doen met de grote ‘januari-afval-hype’. Mijn uitgangspunt zal net als vorig jaar De Voedselzandloper zijn, de regels worden wellicht een ietsje-pietsje aangepast. Verder wordt het vooral bikkelen.

Uitdaging

Ik wil niet alleen mezelf, maar ook jullie uitdagen mee te doen. Laten we het nieuwe jaar goed in gaan en die decemberkilo’s direct wegwerken. Want toegegeven? Dat wil iedereen. Zo simpel is het. Januari is hiervoor dé perfecte maand, er is verder namelijk helemaal niks te doen.

De regels van deze challenge volgen in het nieuwe jaar, de start is maandag 4 januari. Willen jullie meedoen en mijn ervaringen lezen in mijn zoektocht naar een gezonde leefstijl? Laat dan een reactie achter! Ik ben benieuwd.

One thought on “Clichématig afvallen | The Challenge

  1. Pingback: Anna goes healthy #1 | The Challenge | Chapter 2

Geef een reactie

