Lieve Paula #12 | Vrolijk kerstfeest

Elke week schrijven we een digitale brief aan elkaar, deze week een brief van Anna aan Paula waarin ze terugblikt op afgelopen jaar.

Lieve Paula,

Een week geleden schreef je me de brief ‘als het leven meer een film was‘. Bedankt daarvoor, want ik heb er van genoten. Het heeft me ook aan het denken gezet. Het leven is namelijk vaak genoeg nog gekker, mooier of interessanter dan de film. Vandaag blik ik terug op ons jaar en laat ik je zien dat ook wij soms midden in een film zitten.

Wat dacht je van al die spannende stageverhalen. Ons leven is een regelrechte soapserie. De roddels zijn er in ons leven in ieder geval in overvloed. Of die keer dat we tijdens Storytelling het plaatsje V. bezochten. We filmden een film waar we zelf in zaten en schreven een verhaal dat we zelf beleefd hadden.

We filmden een film waar we zelf in zaten en schreven een verhaal dat we zelf beleefd hadden.

Paula, Pau Pau, Paulie, Paulinie, wat heb ik genoten van dit jaar. Van onze minor tot aan het aanschaffen van onze eigen domeinnaam. Van de trip door Nederland tot het bereiken van onze droomstages. Publicaties, nieuwe contacten, ervaringen: dit jaar heeft ons ongetwijfeld meer gebracht dan we zelf hadden durven hopen.

Ik hoop dat – nee, ik weet – dat volgend jaar ons alleen nog maar verder kan brengen. Wij komen er wel! The only way is up. We gaan vast fluitend ons laatste semester in. En ook dan is ons leven nog beter dan de film. Ik beloof het je.

Liefs,

Anna

P. S. Vrolijk kerstfeest! Ook voor al onze lieve volgers.

6 thoughts on “Lieve Paula #12 | Vrolijk kerstfeest

Geef een reactie

