img_20151027_153314.jpg

De mooiste blogposts die ik las in 2015

De mooiste blogposts die ik las in 2015? Dat zijn ongetwijfeld deze pareltjes. Kijk mee.

ALINE OVER UTRECHT

image

Een van de leukste en origineelste blogposts dit jaar vond ik deze van Aline van de blog Paperboats. In deze post deelt ze namelijk allemaal plekjes in Utrecht waar je prachtige foto’s kunt maken. Ideaal voor Instagramkiekjes of om gewoon uit nieuwsgierigheid naar toe te gaan. Ik ga in 2016 zeker even kijken bij een paar fotogenieke hotspots – ik woon tenslotte in Utrecht!😉

JENNIE OVER AMSTERDAM

Ik vind Jennie echt een hele leuke blogger. De blogpost die ik vooral geweldig vond van haar was deze. Een post vol hotspots in Amsterdam (waarvan ik alleen bij Subdued ben geweest). Extra tof: Jennie bezocht alle winkels op de OV fiets. Iets wat Anna en ik ook graag willen doen. It’s all on the Amsterdam Bucketlist!

LAURA’S PERSOONLIJKE BLOGPOST

image

Ik volg Laura al behoorlijk lang. Ze schrijft ontroerende persoonlijke blogposts. Soms hele droevige maar ook vrolijke. Deze blogpost greep me in 2015 het meest aan. Een stukje uit Laura haar blog: “Ik weet niet precies wat er gebeurde met dat meisje met twee staarten in de lichtblauwe trui toen ze in de puberteit kwam, maar het bracht niet veel goeds.” Écht waar, deze blogpost moet je helemaal lezen.

EVA OVER GEEN TOUGH COOKIE ZIJN

“Afgelopen vrijdag zat ik in de kroeg met twee vrienden die ik niet zo vaak live zie. Hoe het ging, vroegen ze. Hoe het echt ging. Goed wel, zei ik. Om vervolgens midden in die kroeg te gaan zitten janken. De 1,5 bier die ik op had, kon ik de schuld niet geven. Het lag aan van alles, maar eigenlijk vooral aan de babyboom in mijn vriendenkring. En aan de paar vrijgezelle vrienden die ik nog had en die tegenwoordig straalverliefd zijn. Ik haat het om dat toe te geven, maar dat vind ik dus best wel confronterend. Alsof ik het ze niet gun ofzo. Dat is het niet.”

Wat zijn jouw favorieten?

One thought on “De mooiste blogposts die ik las in 2015

Geef een reactie

