kappersbezoek

17 dingen die je denkt tijdens je kappersbezoek

Een bezoek aan de kapper brengt vaak een aantal cliché situaties met zich mee: hoe leg je uit welk kapsel je precies wilt en wat ga je eigenlijk in die drie kwartier allemaal bespreken? Dit zijn de 17 dingen we stiekem allemaal denken tijdens een kappersbezoek. Herkenbaar?

1. Yes! Dit wordt fantastisch. Eindelijk dat nieuwe kapsel.

2. Of ik nog een kopje thee lust terwijl ik wacht? Ja, natuurlijk.

3. Ai, hoe lang gaat dit eigenlijk nog duren?

4. Misschien kan ik last-minute inspiratie op doen in één van deze gezellige blaadjes.

5. Zou dit kapsel bij me passen?

6. Ik ben aan de beurt! Snel die laatste slok thee naar binnen slurpen. Tong verbrand, ik neem de thee wel mee.

7. Gelukkig weet ik précies wat ik wil, maar… hoe ga ik dit uitleggen?

8. Zou ik die voorbeeldfoto op mijn telefoon laten zien? Of is dat gek?

9. “Ik wil in ieder geval de puntjes er af”

10. Of ik ook wat laagjes aan de voorkant wil? Uh ja, doe maar.

11. Wat ik de rest van de dag ga doen? Ik heb werkelijk geen idee.

12. Hee, mijn telefoon trilt in mijn zak. Wie zou dat zijn?

13. Help, nóg korter?

14. Eigenlijk wil ik nu nog wel een slokje thee. Hoe blijf je recht zitten terwijl je drinkt?

15. Of ik er wat spray in wil? Prima hoor.

16. Die föhn is best heet, ligt dat aan mij?

17. Als ik thuis kom, doe ik het wel in mijn eigen model. Het is goed zo.

Beeld: We Heart It
Dit artikel verscheen eerder op wendyonline.nl

5 thoughts on “17 dingen die je denkt tijdens je kappersbezoek

Geef een reactie

