IMG_0137

Hotspot: Lot & De Walvis Leiden

Bij Lot & De Walvis is het áltijd gezellig. En nee, ik overdrijf niet. Dit fijne plekje ligt praktisch achter mijn huis en dat is één van de vele redenen dat ik hier regelmatig even binnen wandel.

IMG_0137

Op http://www.lotendewalvis.nl vertelt Lot:

Het interieur is met zorg uitgezocht en een gezellige mix van vintage, design en gewoon leuk. Je kan er je dag goed beginnen met een stevig ontbijt en heel gezellig eindigen met vrienden. De koffie is er heerlijk, net als de tonics & gin. Water krijg je van mij. Ik zorg voor relaxte muziek en vriendelijke bediening. Op zonnige dagen zet ik buiten de BBQ aan, organiseer ik een leuke hippiemarkt, regel ik een leuke band of waar ik op dat moment maar zin in heb.

(…)

X Lot

Ik kan beamen dat deze beschrijving zeker klopt. Ik kom er dan ook altijd graag. Heb nog heerlijk kunnen nazomeren op het fijne terras, maar ook binnen is het altijd lekker knus en gezellig in de winter.

Aan te raden zijn de borrels & borrelhapjes, maar ook het ontbijt op zondag is fantastisch. Heb jij binnenkort een dagje Leiden op de planning staan of wil je eens lekker uit eten in deze fijne studentenstad? Twijfel dan niet al te lang en breng een bezoekje aan Lot & De Walvis.

Adres

Haven 1
Leiden

One thought on “Hotspot: Lot & De Walvis Leiden

Geef een reactie

