Anna’s Diary #12 | Ein-de-lijk vakantie

Mijn laatste weekje voor de vakantie was allesbehalve hectisch en vol leuke uitjes. Lees snel verder als je benieuwd naar mijn week.

MAANDAG

Vandaag was een heerlijke rustige dag. Ik heb vrij weinig gedaan. Veel aan mijn verslagen voor school gewerkt & lekker veel blogberichten geschreven. ’s Avonds heerlijk vroeg m’n bedje in met fijne series, kaarsjes aan en een flinke kop thee. Prima dag.

DINSDAG

Dinsdag was ik de hele dag bezig met me focussen op die avond. Ik ging namelijk eten met Paula & Esther en we zaten elkaar de hele dag te appen hoeveel zin we wel niet in ‘vanavond’ hadden. Ook heb ik urenlang met mezelf gebrainstormd over mijn afstuderen en wat ik wil doen na mijn studie (niet makkelijk!)

Gewoon even pizza eten liep een beetje uit de hand. HAPPY HOLLA DAYS 馃巺馃徎馃巹

A post shared by Anna Hofstra (@annahofstra_) on

Die avond was heel – echt heel – gezellig. We aten pizza bij La Place en struinden daarna lekker door de Kalverstraat. Ook deden we een rondje kerstafdeling in de Bijenkorf. Fantastisch!

Kerst bij de Bijenkorf 馃槏 #christmas #amsterdam

A post shared by Anna Hofstra (@annahofstra_) on

WOENSDAG

Een rustig dagje, veel aan nieuwe projecten gewerkt en een heerlijk avondje bioscoop gehad. Samen met Thijs ging ik naar Tuschinski op eindelijk Spectre te zien.

About last night #amsterdam #relationshipgoals

A post shared by Anna Hofstra (@annahofstra_) on

Na ons bioscoopbezoek hebben we nog een drankje gedaan bij Van Rijn op het Rembrandtplein (aanradertje!). Daarna hebben we nog gezellig door Amsterdam gewandeld #lightfestival.

DONDERDAG

Een dagje onbezorgd werken. Heerlijk zo’n stressloze week! Helaas merkt mijn lichaam ook dat het eindelijk wat rust krijgt en dat resulteert in een griepje. Waarschijnlijk dacht mijn lichaam dat het nu eindelijk wel tijd had om even goed ziek te worden. Die avond lag ik met hoge koorts in bed.

VRIJDAG

Vandaag bleef ik na een nacht niet geslapen te hebben maar een dagje thuis. Het voelde niet alsof ik vakantie had, want ik heb in lange tijd niet zo’n griep meer gehad. Toch heb ik mezelf maar uit bed gesleept, mijn koffer ingepakt. Ik reisde 2,5 uur met de trein en was toen eindelijk heerlijk bij mijn ouders. Verder die dag vooral geslapen…

ZATERDAG

Vandaag stond al wat meer in het teken van vakantie. Ik voelde me iets beter en keek samen met mijn zusje de film Cinderella. Heerlijk zo’n Disney-klassieker in een modern jasje. En Lily James is prachtig! Echt.

Ook speelden mijn broertje, zusje en ik een aantal uren het geweldige spel Monopoly. Dit doen we elke kerstvakantie en we kunnen hier echt eindeloos mee doorgaan. Geweldig. Heel gezellig en fijn om weer thuis te zijn.

ZONDAG

Nu ik dit typ, merk ik pas hoe erg ik aan vakantie toe was en hoe heerlijk het is om de komende twee weken even thuis te zijn. Ik wil jullie allemaal ook alvast hele fijne feestdagen wensen, lieve volgers! Geniet van de vakantie, geniet van de rust, het heerlijke eten en het samenzijn met familie!

3 thoughts on “Anna’s Diary #12 | Ein-de-lijk vakantie

Geef een reactie

