Starlight Blogger Award | Al jouw vragen beantwoord

Een tijd geleden werden we genomineerd voor de Liebster Award. Nu zijn we door Demi (dankjewel!) genomineerd voor de Starlight Blogger Award. Vandaag beantwoorden we de vragen en nomineren we andere bloggers.

schrijven

Regels:
● Bedank degene en meld de naam van hun blog in jouw post.
● Antwoord op de 3 vaste vragen en de 3 vragen die degene die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
● Nomineer 6 andere bloggers! Tijdens het nomineren, moet je bedenken welke bloggers een echte STARLIGHT blogger voor jou zijn.
● Doe ook het logo van de award in de blogpost. Verander alsjeblieft het logo niet en beantwoord de 3 vaste vragen als eerste. Beantwoord daarna pas de andere 3 vragen.
● Aub verwijder deze notitie niet: Het design voor de STARLIGHT Bloggers Award is gemaakt door YesterfayAfter. Het is een copyright foto, je mag de foto dan ook niet veranderen geef de award gewoon door aan de bloggers die het verdienen. Copyright 2015 © YesterdayAfter.com – Design by Carolina Russo.

De drie vaste vragen:
1. Als je iemand uit de geschiedenis zou mogen ontmoeten, wie zou dat dan zijn en waarom?
ANNA: Wauw, wat een moeilijk vraag… Ik denk dat ik voor Gabrielle ‘Coco’ Chanel ga!

PAULA: Pfoe. Ik vind Chanel ook wel een bijzonder persoon uit de geschiedenis. Aletta Jacobs aka. de eerste Nederlandse vrouw die aan de universiteit studeerde lijkt me ook interessant om te ontmoeten.

2. Wat is jouw favoriete boek en waarom?
ANNA: Die heb ik nog niet gevonden.

PAULA: Ik vind Haar Naam Was Sarah heel mooi en De Schaduw Van Mijn Vader. Maar een favoriet boek heb ik nog niet.

3. Wie is jouw favoriete fictionele karakter en waarom?
ANNA: … ik heb hier echt heel lang over nagedacht, maar volgens mij heb ik die niet echt. Sorry…

PAULA: Pfoe. Ik vind Lucy uit de boeken Verkikkerd en Verslingerd van Lisette Jonkman onwijs leuk en Isa uit de ZWAAR!-trilogie van Chantal van Gastel. Wederom nog niet dé favoriet gevonden maar deze personages vind ik heel leuk.

De vragen van Demi:
1. Wie is jouw favoriete schrijver/schrijfster?
ANNA: Haha, die heb ik niet! Soms schrijven schrijvers één fantastisch boek en houdt het daarna op. Ik houd van mensen die goed zijn in verhalen vertellen. Storytellers. Of dit nu schrijvers van een boek of een film zijn, dit zijn de mensen waar het om draait.

PAULA: Ik sluit me aan bij Anna. Qua chicklitschrijfsters heb ik wel favorieten namelijk Lisette Jonkman, Chantal van Gastel en Elsbeth Witt.

2. Hoe vaak per week lees je in een boek? Hoeveel bladzijden lees je dan?
ANNA: Ik lees op dit moment helemaal geen boeken. Ik heb het simpelweg te druk. Wel lees ik veel artikelen, in tijdschriften, kranten of online.

PAULA: Precies hetzelfde. Ik baal dat ik er momenteel niet aan toe kom om boeken te lezen want ik lees enorm graag. Net als Anna lees ik veel artikelen in tijdschriften of online. Vooral de Flow vind ik een mooi tijdschrift met inspirerende verhalen.

3. Hoe dik moet een goed boek zijn? Hoeveel bladzijden moet het bevatten?
ANNA: Dit maakt me niets uit! Het gaat om het verhaal. Als een schrijver mij 800 pagina’s geboeid kan houden, is dat fantastisch. Is het verhaal in 250 bladzijden vertelt? Ook prima. Dan heeft het nooit langer moeten zijn. Zo simpel is het.

PAULA: Het gaat om het verhaal inderdaad. Maar bij 600 bladzijden mag het van mij wel ophouden. Schrijven is ook schrappen dus zoveel pagina’s vind ik overbodig.

Onze vragen:

1. Wat is jouw favoriete tijdschrift?

2. Wat voor tip heb je over bloggen?

3. Zou je je leven willen vloggen?

De genomineerden:
1. Lifestyle Journal
2. Gina Andrea
3. Dinastie
4. With love, from S.
5. mabeliasophia
6. S-Diary

One thought on “Starlight Blogger Award | Al jouw vragen beantwoord

Geef een reactie

