3x spannende thrillers voor de kerstvakantie

De kerstvakantie is hét moment om een complete serie te binge-watchen. Persoonlijk kruip ik het liefst onder een deken op de bank met een spannende misdaadthriller. Daarom licht ik vandaag mijn 3 favorieten uit, zodat ook jullie kunnen meegenieten.

thrillers

1. The Killing

The Killing is één van mijn favoriete Scandinavische misdaadseries. Wat deze serie wat mij betreft onderscheid van andere ‘whodunits’ is de gelaagdheid in het verhaal. De personages zijn geweldig uitgewerkt en het is fantastisch hoe dit verhaal alle 20 afleveringen lang spannend blijft.

Seizoen 1 van The Killing is hier te bestellen (€19,99). Benieuwd naar de complete serie? Seizoen 1 t/m 3 is hier in één box te bestellen (€59,99).

2. Fargo

Ik heb deze week de allerlaatste aflevering van het tweede seizoen van Fargo gezien en wauw, wat een serie! Ik was al helemaal ondersteboven van seizoen 1, maar ook het tweede seizoen van deze serie is te gek. Het is enigszins luguber. Je moet er wel even aan winnen, maar als je wel van een beetje misdaad houdt, is dit echt iets voor jou. Ook in deze serie zijn de personages heel goed uitgewerkt.

Het eerste seizoen van Fargo koop je hier (€19,99), het tweede seizoen staat nu op Netflix.

3. Camilla Läckberg’s Fjällbacka Murders

Deze serie is iets milder dan de twee bovenstaande series. Dit neemt niet weg dat de afleveringen in deze serie ontzettend spannend zijn. Perfect voor een middagje bankhangen! Ik heb deze serie met veel plezier gekeken. Fjällbacka Murders is perfect voor als je net begint met het kijken van misdaadthrillers.

De serie is hier te bestellen en kost €19,99.

 

Geef een reactie

