img_20151203_201916.jpg

Mijn mooiste momenten van 2015 | Paula

Een topjaar, 2015? Ik weet het niet zo goed. Er gebeurden hele leuke dingen, maar ik maakte ook moeilijke momenten mee. Ondanks alles richt ik me graag op het positieve van afgelopen jaar. Want eerlijk? 2015 was bést wel fijn.

– In maart/april 2015 werd onze blog eindelijk omgedoopt tot Chapter2.nl. Een échte domeinnaam. Ik ben er nog steeds elke dag blij mee.
– De minor die ik koos bleek fantastisch te zijn. Ik schreef een heleboel verhalen, leerde nog meer dan de afgelopen studiejaren bij elkaar en genoot van alle gezelligheid in de klas.
– Toen ik hoorde dat ik stage mocht lopen bij VROUW. Ik geloof eigenlijk nog steeds niet dat ik stage loop, haha. Zo onwerkelijk!

image

– Een kamer krijgen in Utrecht door Pepijn – een vriend van me die ik écht al tien jaar ken. Zo zo zo blij.
– De hospiteeravond in Utrecht. Pepijn en ik mochten zelf onze huisgenoten uitkiezen want de andere drie gingen samen ergens anders wonen. Zo tof. Ik ben nog steeds heel tevreden met de mensen die we hebben uitgekozen.

image

– Dat Anna kaarten won voor het NSMBL festival en ik mee mocht! Inclusief scary zweefmolenrit, nagetekend worden en biologische patat eten.
– De week in de zomer op Terschelling. Ondanks dat het niet het beste weer was en we in een tent zaten was het zo gezellig met mijn vader en zusje. Vooral het fietsen door de duinen, uitwaaien op het strand en het rondlopen in West vond ik heerlijk. EN DE PLUKTUIN NATUURLIJK.

image

– Met mijn zusje naar het Allerhande kerstfestival in het Spoorwegmuseum. Heel veel gratis hapjes, eindeloos veel kraampjes en overal kerstversiering. Fantastisch!🙂
– De luie weekenden dat ik thuiskom in Leeuwarden. Vooral een weekend in oktober was rustgevend. Toen deed ik een dag hélemaal niks. Op een beetje tekenen en wandelen door het bos na. Zo’n dag wil ik in 2016 vaker.
– De zomerse roadtrip door Nederland met Anna aka. het studenten OV flink gebruiken!

image

Nog een paar kleine momenten:
– Voor het eerst zelf pompoensoep maken (en het lukte ook nog!)
– Kerstlichtjes ophangen bij mijn bed in Utrecht
– Mijn hele kamer inrichten. En bijna alles zelf in elkaar zetten met IKEA handleidingen. Ha! #klusvrouw
– Beseffen dat sommige mensen er altijd voor je zijn. Ook als het even kut gaat.
– Dat mijn Instagramfeed in oktober onwijs mooi was.
– Complimenten krijgen dat mijn bril zo leuk staat.

Dat was mijn 2015 van een hele positieve kant!😀

One thought on “Mijn mooiste momenten van 2015 | Paula

Geef een reactie

