cadeautjeskerst

De 7 mooiste beautycadeaus voor onder de kerstboom

Volgens mij is elke vrouw gek op luxe beautyproducten. Of het nu een Chanel lippenstift of een fijne handcrème is, we hebben allemaal recht op een mooi beautyproduct rondom de feestdagen. 

Vandaag lichten we 7 mooie producten uit die we stiekem allemaal wel op ons lijstje willen zetten. We hebben geprobeerd ook wat betaalbare producten in de lijst te zetten, maar toegegeven: deze producten zijn nu eenmaal zo leuk omdat ze zoveel kosten. Luxe is niet voor niets bijzonder.

1. Dior J’Adore pour Femme – Eau de Parfum

9200000025884468

Een luxe parfum op nummer 1 is meer dan logisch. Dit is zo’n klassiek cadeau dat we er simpelweg niet omheen kunnen. Met dit parfum maak je volgens mij elke vrouw blij. Of het nu dit Dior-parfum is of een andere geur, dit cadeau hoort op ieders lijstje thuis.

Verkrijgbaar bij bol.com vanaf €67,95.

2. Rituals Oriental Night Collection

Bedouin-Oriental-Nights

Zelf heb ik al een paar producten van deze lijn in huis en daarom kan ik met grote overtuiging vertellen dat deze producten écht de moeite waard zijn. De kaarsen ruiken fan-tas-tisch en ook van de bodycrème ben ik een groot fan. Misschien wel het beste product uit deze lijn? De thee. De Oriental Night is een kruidenthee met kamille en lavendel die je helpt tot rust te komen tijdens de drukke decembermaand.

Verkrijgbaar via Rituals.com.

3. Essie Haute Tub

9200000052020446

Perfect voor de feestdagen: deze donkere nagellak met extra veel glitters. De kleur Haute Tub is één van de zes nieuwe kleuren uit Essie’s wintercollectie. Dit is mijn favoriete kleur omdat ‘ie zo goed bij de feestdagen past.

Verkrijgbaar bij bol.com, €9,99.

4. The Body Shop White Musk Gift Set

43207m_z

Al jaren is White Musk mijn favoriete geur. Het is een klassieke geur die volgens mij bij heel veel mensen past. White Musk is mijn favoriete wintergeur en daarom denk ik dat dit cadeaupakket perfect is voor op je kerstmislijstje.

Verkrijgbaar via TheBodyShop.nl, tijdelijk maar €30 i.p.v. €40!

5. Chanel Rouge Coco Lipstick

CHANEL-LIPSTICK-ROUGE_COCO

Een klassiek rode lipkleur kan zeker niet ontbreken in dit bijzondere beautylijstje. Niets voor niets heb ik gekozen voor deze mooie kleur van Chanel. Dit is de kleur Nr. 112 – Téméraire. Een absolute favoriet! Bekijk ook zeker eens de andere 25 kleuren, ze zijn alleen het kijken al waard.

Verkrijgbaar via Douglas.nl, €33,95.

6. Revolution Redemption Iconic 2 Oogschaduw Palette

9200000040986945

Toen ik er achter kwam dat het make-upmerk Revolution nu ook bij Etos verkocht word, was ik door het dolle heen. Helaas is dit merk niet in alle Etos-filialen te koop en daarom heb ik een alternatief voor jullie: dit merk word namelijk ook bij Bol verkocht. Ik ben helemaal fan van dit palette en gebruik het tegenwoordig bijna dagelijks. Een absolute aanrader.

Verkrijgbaar via bol.com, €9,29.

7. Beautyblender

9200000043024107

Wij zijn groot fan van alles wat met beautyblenders te maken heeft. Persoonlijk vind ik dat mijn foundation met de beautyblender mooier over mijn gezicht verdeeld wordt dan met een kwast. Dit is natuurlijk helemaal persoonlijk, maar mocht je nog twijfelen: ik raad dit product van harte aan.

Verkrijgbaar bij bol.com, €19,99.

Welke beautyproducten staan er op jouw lijstje?

7 thoughts on “De 7 mooiste beautycadeaus voor onder de kerstboom

Geef een reactie

