Paula’s Diary #14 | Kerstfestival & Nick en Simon op stage

Een optreden van Nick en Simon tijdens de Telegraaf kerstborrel op stage, naar het Allerhande kerstfestival en een trui met lipsticks kopen. Dit was mijn week.

MAANDAG

image

Ik heb me arm gekocht aan kerstcadeautjes, maar die moet ik natuurlijk ook nog inpakken. Ik fix cadeaupapier bij de Action en pak meteen alles in. Een heel gedoe. Ik pak eigenlijk nooit zelf dingen in (confession!) omdat mijn vader of moeder het veel beter kan. Maar goed: ik moet het nu wel zelf doen aangezien ik op kamers woon. :’)

DINSDAG

image

Yay. Huisgenoot Pepijn heeft zijn kunst kerstboom van thuis meegenomen dus die tuigen we op. Daarna spelen we een Sinterklaas spel met alle huisgenoten. Ik krijg een badmuts met bloemetjes en een soort masonjar (maar dan meer een fles). En heel veel chocolade, maar al het eten delen we 🙂

WOENSDAG

De drukke stagedag. Ik heb het wel een stuk rustiger vanaf deze week omdat er eindelijk een speciaal iemand is die social media gaat bijhouden. Zó fijn. Ik doe dat tussendoor altijd met de andere stagiaire. Sinds ik het niet meer doe zie ik pas hoeveel extra werl dat eigenlijk is. Pfoe, fijn dat het nu in iemand anders handen ligt! 🙂

DONDERDAG

image

Na stage gaat iedereen naar de reusachtige tent op het parkeerterrein van de Telegraaf want daar is dé kerstborrel. Onwijs leuk en heel groots want Nick en Simon komen optreden. Leuk om kerstliedjes van ze te horen. En ja, ik stond vooraan. Haha! 😉

VRIJDAG

image

Taart van Essence op stage. Daar zeg je natuurlijk geen nee tegen, zeker niet als er glitters en beautyproducten van marsepein op zitten!

image

’s Avonds loop ik met Pepijn door de binnenstad van Utrecht. Overal zijn kerstdingen te doen. Onwijs leuk. Er is bijvoorbeeld een schaatsbaan, veel kraampjes en er zijn veel kerstbomen met lichtjes. Ondanks de kou vind ik het heel gezellig.

ZATERDAG

image

Mijn zusje komt naar Utrecht toe en samen shoppen we eerst even in de stad. Aan het eind van de middag gaan we naar het Spoorwegmuseum naar het Allerhande kerstfestival. Ik had namelijk kaartjes gewonnen via Instagram. Zonde om dan niet te gaan natuurlijk.

image

image

Overal zijn kraampjes en je krijgt letterlijk overal gratis hapjes. Ik zit propvol door de sushi, aardappelgratin, roosmarijnham, rode kool én Ben & Jerry’s dus rond half 8 gaan we weer terug. Mét goodiebag! 😀

ZONDAG

Lazy sunday! Ik ontbijt samen met mijn zusje met pistoletjes uit de oven en breng haar dan naar het station. Daarna haal ik even een paar boodschappen en plof ik neer op mijn kamer. Tijd voor een luie zondag.

image

Thee, koekjes en de kerst Allerhande. En bloggen natuurlijk. En misschien zo even Sims spelen.. daar heb ik zin in!

image

image

Oh ja. Dit is mijn nieuwe lipsticktrui. Gekocht bij Pull and Bear. EN DEZE AWESOME WINTERFILTER OP SNAPCHAT.

Hoe was jouw week?

2 thoughts on “Paula’s Diary #14 | Kerstfestival & Nick en Simon op stage

  1. Pingback: Paula’s Diary #16 | Ons eerste perspakketje, nieuwsjaarsontbijt & rokjes passen | Chapter 2

Geef een reactie

