Lieve Anna #13 | Guilty Pleasures

Elke week schrijven we een brief aan elkaar. Deze week een brief van Paula aan Anna over de ultieme guilty pleasures.

Lieve Anna,

Je had het er eens eerder over in een blogpost: je guilty pleasure om te luisteren naar Justin Bieber. Inmiddels is iedereen spontaan een belieber geworden (want ja, zijn nieuwe album is gewoon fantastisch), dus kun je het luisteren naar hem niet echt meer een guilty pleasure noemen toch? Het mag nu gewoon en niemand kijkt er raar van op. Wat ik me afvraag: heb je nog meer guilty pleasures? Ik in ieder geval wel.

De ultieme dag vol guilty pleasures is bij mij een dag vol chocolade. Liefst Milka Oreo. Ik kan zo een hele reep op, zo lekker – en oh, zo slecht. Doe me die dag een croissantjesontbijt en een frikandel speciaal als avondeten en mijn dag is al gemaakt. Ja, vooral eten is bij mij de ultieme guilty pleasure. Maar ook Glee luisteren heel af en toe (ja echt waar, en die Spotifylijst vol Glee staat zelfs op privé), ongeneerd een dag helemaal niks doen en nailart opzoeken op internet om dat vervolgens na te gaan maken. I love it.

Genoeg guilty pleasures dus. Al ben ik de Starbucks koffie met een overload aan slagroom en caramel al bijna vergeten te noemen (check, nu wel). Wat zijn naast JB luisteren je guilty pleasures? Ik ben benieuwd.

Liefs,

Paula

PS: En Alles Is Liefde natuurlijk. Hoe kan ik die nou vergeten? Minstens tien keer gezien. :’)

4 thoughts on “Lieve Anna #13 | Guilty Pleasures

  1. Pingback: Lieve Paula #11 | Dit zijn mijn ultieme guilty pleasures | Chapter 2

  2. Pingback: Paula’s Diary #15 | Kerstcadeautjes, uitslapen en trictrac | Chapter 2

  3. Pingback: Lieve Anna #16 | En toen gingen we afstuderen | Chapter 2

Geef een reactie

