WISHLIST

Paula’s Verlanglijstje

Het is alweer december: de hoogste tijd dus om mijn verlanglijstje te delen. Van boeken tot beautyproducten – dit is wat ik vraag voor kerst! 

BOEKEN

boek1 boek2

My Future Listography (14,99) en Listography (14,49) – via bol.com

Lijstjes maken, heerlijk vind ik dat. Ik maak vooral lijstjes voor school, maar ik schrijf ook hele planningen uit. Noem me een controlfreak, maar ik vind dat gewoon heel handig (en fijn om te doen!). Deze twee boeken gaan over het maken van lijstjes. Niet over saaie onderwerpen, maar over de leukste onderwerpen. Zo kun je in My Future Listography een lijst maken van plaatsen die je nog wilt bezoeken en maak je in Listography een lijst me de dingen die je het liefst eet. Onwijs cool. Ik wil het in ieder geval hebben :’)

>> Ook leuk trouwens: deze boeken van bloggers

LICHAAMSVERZORGING

41743m_l APPLE

Frosted Plum Bath Fizzers (15,00) en Glazed Apple Feel Good Tin (20,00) – via thebodyshop.nl

Het liefst vraag ik alles van Lush of The Body Shop cadeau, want wauw: wat ruikt alles heerlijk. Zeker alle kerstproducten die nu in de winkels liggen. Glazed Apple is bij The Bodyshop mijn favoriet, maar de nieuwe Frosted Plum geur vind ik ook onwijs lekker (en stiekem heb ik die al gekocht, maar dan als cadeau voor iemand!). Iets van The Bodyshop krijgen voor kerst lijkt me daarom ook heel fijn🙂

BEAUTYPRODUCTEN

MAC-Concealer-Pro_Longwear

01 Essence ‘Let’s the berry-tales begin’ lipstick (2,39) en MAC Pro Longwear Concealer (18,00)
Foto Essence Lipstick: Beautylab.nl

Mijn geliefde lipstick Wear Berries! van Essence is al een tijdje uit het assortiment. Om te huilen gewoon, want zomaar opeens was ‘ie weg. Gelukkig zit er in de kerstcollectie een soort gelijke kleur, namelijk Let’s the berry-tales begin. Ik vind ‘m super mooi en wie weet krijg ik ‘m wel echt cadeau met kerst. Hij kost tenslotte maar 2,39! Een duurder cadeau waar ik van droom is de pro longwear concealer van MAC. Alle bloggers zeggen dat het een goed product is en je donkere kringen onder je ogen echt bedekt, dus dat wil ik ook graag eens uitproberen.🙂

Dat was het alweer. Ik heb ook nog veel kleine dingen op mijn verlanglijstje staan, maar heb hier vooral de mooiste dingen laten zien. Hopelijk krijg ik in ieder geval een cadeautje van dit lijstje, daar zou ik namelijk al heel blij mee zijn! Merry Christmas alvast!❤

Wat staat er op jouw verlanglijstje?

3 thoughts on “Paula’s Verlanglijstje

  1. Pingback: Paula’s Diary #15 | Kerstcadeautjes, uitslapen en trictrac | Chapter 2

Geef een reactie

