after-10-days-in-iceland-my-life-wont-be-the-same-again-3__880

Dit is waarom ik naar IJsland wil

Als ik zeg dat IJsland één van mijn droombestemmingen is, kijken mensen me vaak gek aan. Ik blijf echter een enorme fan van alles wat met Scandinavië te maken heeft. IJsland hoort daar toch een beetje bij. Vandaag wil ik een fotoserie met jullie delen waarin eindelijk duidelijk wordt waarom ik nu zo graag naar IJsland wil.

After-10-Days-In-Iceland-My-Life-Wont-Be-The-Same-Again__880-2after-10-days-in-iceland-my-life-wont-be-the-same-again__880after-10-days-in-iceland-my-life-wont-be-the-same-again-2__880after-10-days-in-iceland-my-life-wont-be-the-same-again-3__880after-10-days-in-iceland-my-life-wont-be-the-same-again-5__880after-10-days-in-iceland-my-life-wont-be-the-same-again-7__880after-10-days-in-iceland-my-life-wont-be-the-same-again-9__880after-10-days-in-iceland-my-life-wont-be-the-same-again-10__880after-10-days-in-iceland-my-life-wont-be-the-same-again-11__880after-10-days-in-iceland-my-life-wont-be-the-same-again-12__880

Bron: William Patino Photography

Geef een reactie

