meandmydesk3

‘Mijn bureau laat alles zien waar ik van houd’ | Me & My Desk #3

Potloden, stiften en washi tape over het hele bureaublad of juist een clean desk met zwart-witte accessoires? Elk bureau ziet er weer anders uit. In deze rubriek lees je meer over iemand en zijn/haar bureau. Inclusief interview en fijne foto’s zodat je meteen interieurinspiratie op doet. In Me & My Desk #3: het bureau van Anna.

IMG_0114

Wat voor cijfer geef je je bureau?
“Een 7,5. Vanwege alle lege plekken. Ik wil graag nog wat toevoegen, maar omdat ik deze tafel ook vaak als eettafel gebruik, weet ik niet goed hoe ik ‘m in m’n inrichting moet plaatsen.”

Je bureau in drie woorden?
“Leeg, geordend en simpel. Haha, dat klinkt wel heel negatief! Ben er wel blij mee, hoor!”

Hoe kom je aan je bureau?
“Heel simpel, gewoon van de IKEA. Ik kocht de tafel toen ik een paar jaar geleden op kamers ging wonen. Veelal gebruikt als eettafel, studeren doe ik eigenlijk altijd ergens anders. Denk aan de bibliotheek of een leuk koffietentje.”

Ben je tevreden met je bureau hoe het nu is of zou je iets willen veranderen?
“Mijn bureau is eigenlijk altijd al een on going project geweest. Ik verander het ook constant. Het bakje met ‘I love Notes’ staat er altijd, meestal volgepropt met troep. De typemachine wordt vaak vervangen door mijn laptop. Ik zal graag nog iets gaafs voor mijn witte muren verzinnen. Die blijven toch een beetje kaal achter.”

IMG_0133IMG_0126

Wat vind je het mooiste item?
“Makkelijk: mijn typemachine! Al ben ik ook heel blij met mijn kleine ‘tea station’. Als ik werk, drink ik liters thee weg, dus dit deel van mijn bureau is redelijk onmisbaar!”

Is je bureau altijd netjes of vaak rommelig?
“Ik kan absoluut niet werken als mijn bureau rommelig is. Rommel in mijn kamer zorgt namelijk voor rommel in mijn hoofd. Na een dag werken, is het uiteraard een troep, maar ik ben vrij geordend, dus mijn bureau bestaat meestal uit gesorteerde stapeltjes papieren.”

Wat doe je allemaal achter je bureau?
“Hahaha, uh, vooral eten! En achter dit bureau zijn ook heel, heel veel verhalen geschreven.”

Wat zegt je bureau over jou?
“Mijn bureau laat eigenlijk alles zien waar ik van houd: schrijven, lezen, thee drinken en lijstjes schrijven. Want dat doe ik ook de hele dag door!”

Meer Me & My Desk?
‘Ik geef mijn bureau een 10’ | Me & My Desk #2
‘Ik ben er inmiddels wel tevreden mee’ | Me & My Desk #1

2 thoughts on “‘Mijn bureau laat alles zien waar ik van houd’ | Me & My Desk #3

Geef een reactie

