wpid-20151109_200259.jpg

Paula’s Diary #12 | Uitgaan, Delft & geluksprofessor

Wederom een drukke week op stage inclusief een verslag uitwerken tot een uur of half zeven. Maar ook een leuke week. Zo at ik pizza met Anna, liep ik met huisgenoot Pepijn door Delft en sliep ik bijna 14 (!) uur achter elkaar.

image

MAANDAG
image
Maandag vloog om op stage. Daarna ging ik naar Amsterdam om ergens iets te eten. We wilden eerst naar Hema gaan, maar op wonderbaarlijke manier hadden ze daar geen avondeten. Zo stom. Dus besloten we bij De Bijenkorf pizza te eten en ondertussen te praten over onze blog.

image
Njum!
image

Heel leuk, de kerstverlichting in Amsterdam.

DINSDAG
image
Geen stage, maar school vandaag. Het was best wel gek om op school te zijn. Wel heel leuk hoor. Vooral om iedereen te spreken over stage en meer informatie te krijgen over afstuderen.

WOENSDAG
image

Huisgenoot Pepijn en ik fietsen naar een Starbucks die blijkbaar vlakbij ons huis zit! Super tof. Het was maar tien minuutjes fietsen voordat ik mijn speculaas latte had. Lekker! ☕

DONDERDAG
image

Fijne lunchpauze op stage: Roel van Velzen kwam optreden.🙂

image
En ik verschoonde mijn bed. Zo fijn om weer in een bed met nieuw beddengoed te liggen! ❤

VRIJDAG
image

Vrijdag werkte ik ’s ochtends mega hard. In de middag moest ik namelijk bij het VROUWcafé zijn. Heel leuk, er kwamen namelijk lezeressen langs voor een workshop van een geluksprofessor.
Op VROUW.nl kun je mijn verslag lezen.

image

Ik zat tot half zeven te tikken en liep daarna pas het gebouw uit. Kijk hoe leuk het Telegraafgebouw eruit ziet als het donker is!

image
Patat met joppiesaus, it is.

image

Dit weekend bleef ik in Utrecht. Er kwamen namelijk vrienden van Pepijn langs om uit te gaan in de stad. Ik ging mee. Echt leuk even, want door stage was ik al heel lang niet uit geweest.

ZATERDAG
Oops. Helemaal geen foto’s gemaakt. Ik deed namelijk helemaal niks en sliep heel erg uit.

ZONDAG
image
Ik sliep bijna 14 uur op zaterdagnacht. Niet normaal. Ik was zo moe van vrijdag dat ik dit blijkbaar nodig had. Anyway: ondanks het slechte weer ging ik met Pepijn op pad. Rondje lopen door Delft. Daar waren we allebei nog nooit geweest, dus we wilden kijken hoe die stad zou zijn.

image
En we vonden Delft best leuk! Lekker rustig en heel schattig met alle grachtjes.

image

Haha wauw. Prachtige selfie. We gingen nog langs Rotterdam en toen naar huis om te eten en havermout appeltaart te maken (vet goed gelukt!).

Hoe was jouw week?

3 thoughts on “Paula’s Diary #12 | Uitgaan, Delft & geluksprofessor

  1. Pingback: Paula’s Diary #13 | Michelinlunch & de beste shopsessie met Anna ooit | Chapter 2

Geef een reactie

