Lieve_Paula

Lieve Paula #10 | Justin Bieber en zijn nieuwe album

Vandaag treed ik officieel naar buiten met mijn ultieme guilty pleasure van het moment. Ik heb besloten dat het nu dan echt tijd wordt dat ik mijn geheim onthul: ik ben stiekem een beetje fan geworden van Justin Bieber. Iets waarvan ik niet dacht dat ik het ooit zou meemaken. Lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn beweegredenen achter deze rare gebeurtenis.

Nou Pau, ik weet niet hoe het met jou zit, maar toen Justin Bieber zo’n vijf jaar geleden bekend en befaamd werd, had ik een bloedhekel aan dit joch. Schattig, dat was ‘ie misschien. Verder vond mijn generatie vooral zijn baby face opvallend. Ook zijn muziek was ‘niet om aan te horen’, naast een baby face had deze jongen namelijk ook een babystem. Of een meisjesstem. Geloof je me niet? Luister dan even zijn allereerste nummer.

Lekker nummertje

Het begon allemaal toen hij zijn nieuwe nummer What Do You Mean uit bracht. Ik luisterende dit nummer regelmatig, maar vertelde het de buitenwereld niet. Ik heb mijn Spotify zelfs regelmatig op privésessie gezet. Waarom? Omdat er een soort taboe leek te liggen op het luisteren naar de muziek van deze jongeman.

Maar zeg nu zelf? Jij luisterde dit nummer toch ook gewoon? Volgens mij is Justin eindelijk volwassen geworden, heeft hij geleerd van zijn fouten en maakt hij simpelweg fantastische muziek!

Purpose

Vandaag staat zijn album Purpose dan ook op repeat. Mijn favorieten? Love Yourself (cowritten by Ed Sheeran!) & I’ll Show You. Justins nieuwe album Purpose vind je op Spotify & in de iTunes Store.

3 thoughts on “Lieve Paula #10 | Justin Bieber en zijn nieuwe album

  1. Pingback: Lieve Paula #11 | Dit zijn mijn ultieme guilty pleasures | Chapter 2

Geef een reactie

