liebsterawardheader

Anna & Paula beantwoorden al jouw vragen

Wauw! Wij zijn wederom genomineerd voor de Liebster Award, dit keer door mefrouw (dankjewel!). We beantwoorden hun vragen, nomineren zelf 11 kandidaten en maken tenslotte onze eigen vragen! Lees meer.

liebsterawardheader

Onze antwoorden

1. Heb je deze award al vaker gehad en zo ja, hoe vaak en wat was de beste vraag en hoe luidde het antwoord?
A: Ja, we zijn al eens vaker getagd. Zie deze blogpost voor de vragen die we toen beantwoordden.
P: Yes, we zijn vaker dus vaker getagd. Super lief!🙂

2. Wat is je favo quote?
A: “Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end.”

P: “Work hard in silence and let succes make the noise” is een van mijn favoriete Engelse quotes.

3.Welk liedje zet je knetter hard tijdens het schoonmaken?
A: Ik heb niet echt een specifiek lied dat ik vaak aan zet, maar meestal de top 40/50/100 (?) aan op Spotify.

P: Classic van MKTO. Hoe fout ook, ik zing ‘m helemaal mee. Haha.

4. Mogen we een kijkje nemen in je keuken door middel van een foto?
A: Dat doen we maar even niet. Ons studentenhuis is schoon, maar echt niet interessant.

P: Ha. Ik heb thuis bij mijn ouders een hele mooie keuken inclusief een hoger aanrecht. Op deze foto op Instagram zie je het mooie aanrecht dat we hebben. In het studentenhuis waar ik woon hebben we ook een mooie keuken (serieus luxe voor studenten, want we hebben een elektrische kookplaat en een vaatwasser). Daar heb ik alleen nog geen foto van gemaakt.. sorry! Wie weet post ik een in mijn diary komende zondag om het goed te maken🙂

De keuken in Paula's studentenhuis

In de keuken van Paula’s studentenhuis

5. Wat vind je belangrijk om over te brengen met je blog?
A: Met mijn columns wil ik altijd een gevoel overbrengen. Of dit nu humor, blijdschap, verdriet of nostalgie is, maakt me niet uit. Ik wil dat de verhalen die ik schrijf mensen boeien en bijblijven.

P: Ik vind het belangrijk om je te onderscheiden als blog. Meer diepgang bieden en vooral laten zien dat schrijven niet zomaar iets is. Dat je echt iets moois kunt maken met woorden.

6. Hoe kom je aan inspiratie voor je blogs?
A: Waar ik het maar vinden kan! Door te praten met mensen, door heel veel te lezen, om me heen te kijken en dingen op te schrijven.

P: Eigenlijk vind ik die overal. Soms als ik iets lees op andere blogs, in boeken of in tijdschriften. Maar vaak komen de ideeën op wonderbaarlijke manier ook gewoon opeens op in mijn hoofd.

7. Waar ben je in 2015 op vakantie geweest?
A: Parijs, Zuid-Limburg, Gdansk.

P: Terschelling. Hier kun je meer lezen daarover.

Anna's vakantie in Polen

Anna’s vakantie in Polen

8. Wat heb je als laatste kunnen wegstrepen op je bucketlist?
A: Een publicatie in een groot tijdschrift.

P: Een leuke stage vinden.

9. Houd je wel eens een pyjama-dagje en wat doe je dan het liefst?
A: Haha, ja, vaak genoeg! Meestal blijf ik dan lekker onder een dekentje liggen en kijk ik de hele dag mijn favoriete serie.

P: Ja, natuurlijk. Maskertjes opdoen, lekker in bad gaan en heel veel chocolade eten doe ik graag. Fijne serie op, heerlijk!

10. Tot slot, omdat de antwoorden op deze vraag zo leuk zijn om te lezen; wat is jouw guilty pleasure?
A: Slechte top-40 muziek luisteren.

P: Chocoladepepernoten, Glee-liedjes en online shoppen.

11. En de allerlaatste, welke vraag zou je nog aan ons willen stellen?
A: Wat is je grootste droom?

P: Hoe wil je jouw blog onderscheiden van de rest?

Wij nomineren:

1. mabeliasophia
2. Lifestyle Journal
3. Dinastie
4. Creabealounge
5. With Love, From S
6. Gina Andrea
7. Eline Joan
8. Sanne Blogt
9. Esthersview
10. lifeofbeauties
11. Caro’s Beautyworld

11 vragen van ons aan jullie

1. Wat is je lievelingseten?
2. Wat is je favoriete social media?
3. Welke blogs zijn jouw favorieten?
4. Wie moet je volgen op Instagram?
5. Tegen wie kijk je op?
6. Wat is je favoriete quote?
7. Wie of wat inspireert je?
8. Wat is je grootste doel in het leven?
9. Wat zou je je volgers willen meegeven?
10. Hoe ziet je liefdesleven er uit?
11. Wat wil je van ons weten?

13 thoughts on “Anna & Paula beantwoorden al jouw vragen

  1. Dankje voor de nominatie! Nog niet zo lang geleden ben ik al genomineerd dus ik zal hem niet op m’n blog plaatsen, maar hier alsnog de antwoorden:
    1. Lasagne! En andijvie dat vind ik qua Hollandse pot echt super lekker!
    2.instagram… Daar kan ik heel kort over zijn ^^
    3. Mijn favorieten blogs… Die van teske! Maar die van Jennie en jullie natuurlijk vind ik ook heel leuk.
    4.daarover heb ik al 2 artikels gemaakt die je gewoon kan vinden op mijn blog. Dat zijn er alleen wel wat meer als 1… Oops
    5.niet echt iemand, maar als ik iemand moet kiezen, teske! Gewoon om de manier hoe zij naar het leven kijkt.
    6.dat zijn er echt mega veel, maar de eerste die in me op komt is “jongens zijn sterk, jongens zijn dapper, meisjes hetzelfde alleen dan veel knapper” niet perse mooi, maar wel echt hilarisch en het klopt ook nog eens😉
    7. Alles om me heen.
    8. Het grootste doel? Hm qua privé gelukkig getrouwd zijn met lieve kindertjes.
    9. Blijf jezelf. Kort maar krachtig.
    10. Haha zou je wel willen weten he… Nou op dit moment niks bijzonders en het loopt wel best😀
    11. Zijn jullie op dit moment ultiem gelukkig?
    Dit waren mijn antwoorden xxx

    • Lief dat je toch de vragen hebt beantwoord! Dankjewel, vinden we leuk🙂 Ultiem geluk? Ik weet niet of ik dat ooit zal bereiken. Ik ben wel gelukkig, hoor. Maar… er is altijd wel iets dat beter kan bij mij, haha

  2. Leuk ingevuld ladies! Inspiratie voor nieuwe blogjes kun je inderdaad echt overal vinden, dat is juist zo leuk. Als je net denkt dat je even geen onderwerp hebt om even te schrijven, schieten de ideeën vaak vanzelf wel weer in je hoofd.

    Lief dat jullie mijn blog hebben genomineerd. Ik ben al vaker genomineerd voor deze tag, dus ik neem ‘m niet over op mijn blog, maar natuurlijk wil ik de vragen wel beantwoorden. Dus dat doe ik even hier in de reactie.🙂

    1. Wat is je lievelingseten?
    Moeilijk kiezen als ik maar uit een gerecht zou mogen kiezen…😛 Ik ben dol op de oosterse en mediterrane keuken.

    2. Wat is je favoriete social media?
    Instagram!

    3. Welke blogs zijn jouw favorieten?
    Ik vind zoveel blogs leuk en volg er ook best wel veel. Op dit moment zijn http://www.simplysilvana.nl/ en http://www.anouckplume.nl/ denk ik mijn favoriete blogs.

    4. Wie moet je volgen op Instagram?
    @Catinberlin

    5. Tegen wie kijk je op?
    Dat vind ik moeilijk te zeggen, ik denk niet echt dat ik op kijk tegen iemand, maar wel bewondering heb voor mensen.

    6. Wat is je favoriete quote?
    “We should live in peace. Not pieces.”

    7. Wie of wat inspireert je?
    Oké, dit klinkt misschien echt zweverig, maar de natuur inspireert mij.

    8. Wat is je grootste doel in het leven?
    Gelukkig leven.

    9. Wat zou je je volgers willen meegeven?

    10. Hoe ziet je liefdesleven er uit?
    Geweldig! Op dit moment zijn mijn vriend en ik bijna zeven jaar samen en we zijn in verwachting van ons eerste kindje.

    11. Wat wil je van ons weten?
    Wat is het eerste dat jullie doen als jullie wakker worden ’s ochtends?

    • Dina! Wat leuk dat je onze vragen toch nog hebt beantwoord🙂 Wat wij ’s ochtends als eerste doen? Meestal draaien we ons eerst nog eens om, slaken dan een diepe zucht en maken een havermoutontbijtje onder het genot van de vlog van Mascha.

  3. Pingback: Starlight Blogger Award | Al jouw vragen beantwoord | Chapter 2

Geef een reactie

