12059099_1229906793702375_953835390_o

Column | Ik beken

Zo cliché en zo not done. Ik heb nooit begrepen waarom je zoiets zou doen. En dan heb ik het natuurlijk over zo’n ongelooflijk, en gelukkige, niet geforceerde fotoshoot met je geliefde op het strand van je vakantiebestemming.

Volgens mij kent iedereen wel een stel die zo’n prachtige fotoshoot heeft gedaan op het strand van, meestal, Turkije. Beide omarmen ze súper romantisch de zon (geen idee hoe je dat ooit normaal en sierlijk kan doen, maar goed). Verder liggen ze ontzettend frappant met hun zomerjurkjes en Hawaï-blousjes te rollebollen in het natte zand. En dan heb ik het nog niet eens over die super neppe zonsondergang op de achtergrond (die ongetwijfeld hartstikke echt is, maar gewoon heel nep oogt). Blegh.

Nou zulke mensen heb je dus ook in de herfst. Het is je vast niet ontgaan dat overal duizend gekleurde blaadjes liggen en het uitzicht aardig oranje gekleurd is. Maar wat er dan gebeurd, is dat iedereen besluit uit zijn hol te kruipen. Van die bleke Netflix-addicts die dan plotseling met hun vriendinnen of vriendjes in de bladeren liggen te rollebollen. Of fotoshoots van hun mooie herfst-outfits houden en blogs schrijven over ‘Five things I love about autumn’. En dan heb ik het nog niet eens over van die mensen die dan kastanjes gaan zoeken en vervolgens foto’s maken van hun handen vol kastanjes #autumn #loveit #favouriteseason. Blegh.

Naja, en dat was dus ongeveer de gedachtegang toen ik afgelopen weekend zelf een heuse fotoshoot in het park hield met mijn vriendinnen die in de bladeren lagen te rollen. Ja.

3 thoughts on “Column | Ik beken

Geef een reactie

