herfstrecepten

Deze 5 herfstrecepten wil ik maken

Naast pompoensoep staan er een heleboel andere dingen op mijn to-kook lijstje. Van heerlijke stamppotjes tot zoete taarten. Deze vijf herfstrecepten wil ik in ieder geval maken de komende tijd. 

Pompoenstamppot met falafel (of gehaktballetjes!)

Bron: Lekkerensimpel.nl

Ik hou van stamppot, ik zou het zo elke dag kunnen eten. Dit recept kwam ik tegen bij Lekker en Simpel, een van mijn favoriete foodblogs. De stamppot lijkt me heel lekker omdat er pompoen inzit. Toch weer eens iets anders dan hutspot (al wil ik dat ook nog eens zelf maken).

Hier kun je het recept vinden

No-bake witte chocoladetaart

Bron: Girlz.nl

Oh my. Taart die je niet eens in de oven hoeft te doen. Het liefst ren ik nu al naar de keuken om het te maken want echt, het is zo makkelijk. Je hebt namelijk maar vier (!) ingrediënten nodig. Niet normaal. Ik hoop dat de taart met dit recept echt lekker is, want ik weet zeker dat ik deze ga proberen. Stay tuned.

Dit is het recept met maar vier ingredienten

Bloemkoolstamppot met ham en kaas

Bron: Lekkerensimpel.nl

Nog een stamppot namelijk een met bloemkool. Lijkt me heerlijk met ham én kaas. Zeker als het koud is buiten en je zin hebt om binnen een fijne stamppot te eten. Yes, op mijn kooklijstje.

Hier kun je het recept vinden

Broccolisoep

Bron: urbansuperchefs.nl

De pompoensoep die ik maakte was zo makkelijk om te doen, dat ik spontaan zin kreeg om meer soepen te maken. Vooral deze broccolisoep lijkt me heerlijk. Ik hou van broccoli dus een soep van mijn favoriete groente kan haast geen misser zijn.

Dit is het recept

Quiche Lorraine

Bron: Finedininglovers.com

Eerlijk? Normaal eet ik een quiche lorraine uit een pakje. Gewoon, kant en klaar. Wat echt lekker is hoor, maar ik wil ook graag zelf een quiche maken. En ik denk dat dat wel moet lukken. Beetje bladerdeeg, ei en alles erin gooien wat ik lekker vind. Appeltje-eitje hoop ik!😉

Dit is het recept van 24Kitchen

Welk recept wil jij gaan maken? Of heb je nog andere aanraders voor mij? Laat het weten in de reacties!

3 thoughts on “Deze 5 herfstrecepten wil ik maken

  1. Pingback: 3x warme chocolademelk drinken | Chapter 2

Geef een reactie

