paulasdiary11

Paula’s Diary #11 | Pompoensoep en naar IKEA

Twee heerlijke vrije dagen, een pompoensoepavontuur en een onverwachts tripje naar IKEA. Dit was mijn week.

MAANDAG
De week begon goed: ik had namelijk twee vrije dagen. Super fijn, want zondag had ik het ook al druk vanwege stage. Ik mocht namelijk meehelpen op de première van de voorstelling Zij Is De Baas. VROUW werkte daar namelijk aan mee. Onwijs leuk, maar ik was heel moe. Blij dat ik kon uitslapen dus!

’s Middags ging ik lekker de stad in. Eerst een stuk lopen door de binnenstad met mijn huisgenoot. We kwamen uit bij de Nieuwe Gracht. Ik las op verschillende blogs al dat het erg mooi is daar, maar wow: dat het zo mooi was had ik niet verwacht. Bekijk de onderstaande foto maar en oordeel zelf. ’s Avonds keek ik de finale van HNTM met Anna en Esther.🙂

image

DINSDAG
Ik schreef het al een beetje in mijn column, vandaag maakte ik namelijk pompoensoep. En het was heerlijk voor een eerste keer. Het recept lees je morgen op Chapter 2!🙂

image

Ik liep ook nog een rondje door Majellapark. Zo mooi. Overal gele blaadjes en mooie bomen vol herfstbladeren.

image
WOENSDAG
Uitgerust ging ik woensdag weer naar stage toe. En.. het was een hele drukke dag. Ik was mijn vrije dagen spontaan vergeten (ha, grapje hoor). Maar ik had het druk genoeg. De andere stagiaire was namelijk ergens naartoe.

50 dingen die je kunt doen in de herfst

DONDERDAG
Als ik thuiskom van stage is het telkens al donker. Echt niet fijn. Ik had dus ook echt geen zin om zelf te koken. Ik besloot mee te gaan met huisgenoot Pepijn, die naar IKEA moest om iets te kopen. Win-win situatie. Ik ging lekker Zweedse gehaktballetjes eten met aardappelpuree en daarna shopten we nog wat bij deze fijne woonwinkel. Ik kocht veel meer dan ik van te voren had gedacht, maar ik ben er heel blij mee. Nu heb ik een zacht schapenkleedje op mijn vloer liggen én een fuchsiaroze lamp voor in mijn kamer. Love it a lot.

VRIJDAG
Lekker naar huis toe! Ik was moe van drie mega drukke dagen op stage. Ik fixte een snelle maaltijd: pompoensoep, wat salade die ik nog had en vissticks en stapte daarna in de trein naar Leeuwarden.

image

ZATERDAG
Uitslapen, ik hou er van. Dat deed ik dus ook. ’s Middags tekende ik met mijn zusje gekke Halloween dingen. Zo leuk om te doen. Ik hou echt van tekenen maar doe het bijna nooit meer. Stom, eigenlijk.

Ook ging ik even langs mijn oude bijbaantje. Super leuk om een paar collega’s weer te zien en even bij te praten. Oh ja, en niet te vergeten: ik at hutspot als avondeten. Zo zo lekker. Echt een van mijn lievelingsmaaltijden.

ZONDAG
En.. een lazy sunday. Zo eindigde mijn week. Inclusief heel veel chocolade, mijn moeders heerlijke groentesoep als lunch, film kijken met mijn zusje op de bank en tussendoor nog een beetje bloggen en mijn tussentijdse stageverslag deels maken.

Nu zit ik weer in de trein naar Utrecht. Ik ga lekker de Flow lezen en mijn blogpost over mijn pompoenrecept voor morgen afmaken. En als ik thuis ben misschien nog even Penoza kijken en dan lekker slapen.

Tot mijn volgende diary over twee weken!

Meer diary’s van Paula lezen?
#10 – Door de kou fietsen, uit eten en herfstweer
#9 – Blauwe mayonaise en ziek zijn
#8 – HNTM kijken en oud-collega’s weer zien

2 thoughts on “Paula’s Diary #11 | Pompoensoep en naar IKEA

  1. Pingback: Paula’s Diary #13 | Michelinlunch & de beste shopsessie met Anna ooit | Chapter 2

Geef een reactie

