myandmydesk2

‘Ik geef mijn bureau een 10’ | Me & My Desk #2

Potloden, stiften en washi tape over het hele bureaublad of juist een clean desk met zwart-witte accessoires? Elk bureau ziet er weer anders uit. In deze rubriek lees je meer over iemand en zijn/haar bureau. Inclusief interview en fijne foto’s zodat je meteen interieurinspiratie op doet. In Me & My Desk #2: het bureau van mijn zusje Gina!

ginabureau1

OVER GINA
Gina (18) is het zusje van Paula. Ze woont in Leeuwarden en studeert Ruimte en Interieur op het Cibap in Zwolle. Een opleiding die, zoals de naam al zegt, te maken heeft met interieur. Typisch Gina, want zij verbouwd haar kamer minstens een keer per maand.

Mijn bureau in drie woorden..
“Creatief, rommelig.. eigenlijk beschrijft de quote boven mijn bureau mijn bureau beter: “I’m not messy, I’m creatively organized”. Mijn bureau is soms rommelig maar wel geordend op mijn eigen manier”

“I’m not messy, I’m creatively organized”

Wat zou je willen veranderen aan je bureau?
“Ik wil nog een ladekastje kopen bij Ikea die ik onder mijn bureau kan schuiven. Zo heb ik wat meer opbergruimte. Nu heb ik dat wel, met twee bakken onder mijn bureau, maar het is alsnog te weinig. Ik wil meer kunnen opbergen dan alleen de woontijdschriften die ik heb”.

ginabureau5    ginabureau9

Wat is je favoriete item op je bureau?
“Dat zijn er twee. Mijn bakje met washitape vind ik heel mooi. Ik hou namelijk van washitape en ik heb inmiddels een heleboel soorten. Ik doe veel met washitape, ik versier er boekjes mee, plak er dingen mee op of maak zelfs tapeart (Pinterest ‘tapeart’ maar eens om te zien wat voor geweldige creaties kunt maken met washitape). Zo heb ik ook eens een geometrische hertenkop boven mijn bureau gemaakt met washitape”

“Zo heb ik ook eens een geometrische hertenkop boven mijn bureau gemaakt met washitape”

ginabureau8

En verder?
“Het tweede favoriete item is het Moppe-kastje van Ikea. Hiervoor zag het kastje er al twee keer anders uit, maar ik was steeds niet tevreden. Laatst heb ik het kastje weer opnieuw geschuurd en geschilderd. Nu is het groen-blauw met blaadjes en een zwaluw. Dat past goed bij mijn kamer”

ginabureau6

ginabureau2 ginabureau3

Ik zie de Flow Weekly liggen?
“Ja, ik lees graag de Flow Weekly. Eigenlijk koop ik het vooral omdat er zulke mooie plaatjes in staan, vaak helemaal mijn stijl. Sommige hang ik dan op boven mijn bureau”

”Het is echt mijn plek, al zit ik ook heel vaak op bed met mijn laptop aan school te werken”

Wat voor cijfer geef je je bureau?
“Ik geef mijn bureau een 10, omdat het mijn bureau is en ik vind ‘m heel cool. Ik vind mijn bureau mooi omdat ik hem net nieuw heb en ik heel veel zelf heb gemaakt, zoals het IKEA kastje. Het is echt mijn plek, al zit ik ook heel vaak op bed met mijn laptop aan school te werken”

ginabureau4

ginabureau7

Pas gekochte opbergbakjes van Sostrene Grene (rechts)

Volgende maand lees je weer een nieuwe Me & My Desk op Chapter2.nl

Meer lezen over interieur?
Me & My Desk #1 – “Ik ben er inmiddels wel tevreden mee”
10 DIY’s voor je IKEA Moppe-kastje
10 x zo kun je ook bloemen kwijt in huis

4 thoughts on “‘Ik geef mijn bureau een 10’ | Me & My Desk #2

  1. Pingback: ‘Mijn bureau laat alles zien waar ik van houd’ | Me & My Desk #3 | Chapter 2

Geef een reactie

