Paula’s Diary #10 | Door de kou fietsen, uit eten en herfstweer

Door de kou fietsen omdat de bussen niet reden en een dipje door het herfstweer hebben – bleh. Gelukkig was mijn week verder ook heel leuk. Ik schreef lekker veel op stage, ging uit eten en uit shoppen met mijn huisgenoot in Utrecht en at de lekkerste ovenschotel met zoete aardappel ooit. 

MAANDAG
Toen ik de deur uitstapte kwam de kou me al tegemoet. Want wow, wat was het onwijs koud vandaag. Het waaide, het regende af en toe (bleh!) en ’s ochtends vroeg was het maar een paar graden. Ik stapte snel in de bus en ging met de trein naar stage toe. En daar vloog de dag echt om. Oh ja, mijn stagebegeleider had vandaag weinig aan te merken op mijn werk, dus dat is positief! 😀

Na stage ging ik naar huis en had mijn lieve huisgenoot Pip de lekkerste ovenschotel ooit gemaakt met zoete aardappel. Daarna claimden we de tv en keken we HNTM en I Can Make You A Supermodel.

DINSDAG

wpid-20151011_122340.jpg

Afgelopen weekend was ik op het NSMBL festival met Anna, daar kocht ik deze stipplingkwast van Real Techniques. Zo fijn! Ik gebruik ‘m nu elke ochtend om mijn foundation op te doen. ❤ Verder was deze dag een typische dag op stage: artikelen typen en ga zo maar door. Wel heel leuk hoor! Vandaag kwam namelijk ook de VROUW Glossy uit. Daarvoor moest ik online een paar dingen doen. En ik schreef een artikel over sporten tijdens je zwangerschap.

WOENSDAG
Bleh, door het weer had ik echt even een dipje vandaag. Ik was zo moe! Gelukkig ging het op stage wel goed en vloog de dag weer om (altijd op woensdag, de drukste dag van de week). Daarna ging ik lekker naar huis, nam ik een warme douche en ging ik best vroeg op bed. Fijn! ❤

diary10-1

Op Instagram deed ik deze week trouwens mee aan #boektober. Daarvoor postte ik elke dag een foto dat te maken had met een boek. Zoals de rechterfoto die je hierboven ziet. Een bookface, haha. Ondanks dat ik echt 10000 selfies met het boek maakte, ben ik best blij met deze foto. ;’)

DONDERDAG
Het was de hele week al koud, maar hey: ik kon gewoon met de bus naar het station toe. Vandaag niet, want er was een staking. De bussen reden dus niet door heel Utrecht ’s ochtends. Heel vervelend. Ik moest dus op de fiets naar het station (25 minuten fietsen ongeveer!) en leende daarvoor de fiets van mijn huisgenoot. Dat ging gelukkig best goed, maar ik was zo moe en had echt geen zin om half acht ’s ochtends al zo actief te zijn. Godzijdank haalde ik mijn trein en was ik niet helemaal buiten adem na de fietsrit. Maar ik kan me een leukere ochtend voorstellen zonder fietsen, haha.

Op stage hadden we vandaag een meeting over social media. Ik had samen met de anders stagiaire voor online leuke dingen bedacht voor Instagram, Twitter en Pinterest (en voor Facebook een beetje). Het is best tof om social media te mogen doen op mijn stage, al is het soms ook wel heel druk om het tussendoor te doen. Zeker met Twitter.

DIARY10-0

Meteen na stage ging ik Utrecht in om te eten bij GYS met huisgenoot Pepijn. Anna en ik zijn daar ook geweest toen we de hotspots van Utrecht filmden, en ik wilde er heel graag nog een keer eten. So I did! Ik at een runderburger, super lekker. Daarna gingen we nog even shoppen en vond ik mijn winterjas eindelijk. Bij C&A, een winkel waar ik normaal niet heel snel naar binnen stap. Ze hadden trouwens nog veel meer leuke dingen daar, maar ik hield me even in en kocht alleen de donkerrode winterjas. Daarna fietste ik terug naar huis. Dat ging een stuk sneller dan heen, haha.

VRIJDAG
Stage, snel naar Utrecht om te eten (ik maakte een kabeljouwburger met aardappelschrijfjes en wortel) en daarna met de trein naar ‘huis-huis’ in Leeuwarden. Ohh, zo fijn om weer thuis te komen! 🙂 Ik kroop bijna meteen in bed.

diary10-2

ZATERDAG
Ik sliep uit tot een uur of tien, ontbeet met lekkere broodjes en deed heerlijk weinig vandaag. Mijn zusje en ik gingen alleen even naar het winkelcentrum om te kijken bij de Hema en Kruidvat. Verder keek ik een paar programma’s terug en childe ik ’s avonds op de bank in mijn lichtroze trui. Ik was echt toe aan zo’n chilldagje na een drukke week. Dan is het zo fijn om thuis bij je ouders te zijn inclusief moeder die voor je kookt en voorraadkast vol lekkere dingen zoals herfstchocolade. ❤

ZONDAG

  20151018_154918
Een luie dag, wederom. Ik sliep zelfs tot 11 uur vandaag omdat ik zo moe was van vorige week. Verder keek ik YouTube-filmpjes (ik liep nogal achter), wandelde ik in het Leeuwarder Bos en voerde ik eendjes. Nu zit ik weer achter mijn laptop met een grote kop thee. Ik ga zo eten en dan weer met de trein terug naar Utrecht. Volgende week heb ik gewoon stage, niks herfstvakantie. Maar dat maakt niet uit, waarschijnlijk heb ik binnenkort nog een wat langer weekend. Dat vind ik ook heel fijn.

Volgende week lees je Anna’s Diary weer, over twee weken mijne weer. Tot dan!

Meer Paula’s Diary’s lezen?
#9 – Blauwe mayonaise & ziek zijn
#8 – HNTM kijken & oud-collega’s weer zien
#7 – Stage lopen, koken met Anna en uitgeput naar huis

3 thoughts on “Paula’s Diary #10 | Door de kou fietsen, uit eten en herfstweer

  1. Pingback: Paula’s Diary #11 – Pompoensoep en naar IKEA | Chapter 2

  2. Pingback: Paula’s Diary #13 | Michelinlunch & de beste shopsessie met Anna ooit | Chapter 2

Geef een reactie

