diary1

Anna’s Diary #9 | Teveel om op te noemen…

Om de twee weken deel ik een verslag van mijn leven met jullie. Afgelopen week was behoorlijk druk, maar wel heel erg leuk! Lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn avonturen.

diary1

Maandag

Het begin van een nieuwe week. Dit betekent: moeite met opstaan, slapen in de trein, hard werken op stage en bij thuiskomst meteen mijn bed weer in. Maandag is er om nog even lui te zijn. Meer valt er eigenlijk niet te zeggen over deze dag.

Dinsdag

Opstaan wordt makkelijker, maar fijn is het nooit. Vandaag blijf ik (per ongeluk) wel erg lang in bed liggen. Dit resulteert in een sprintje naar het station en het skippen van mijn ontbijt. Om het goed te maken, drink ik de hele dag door koffie en werk ik extra hard. De rest van de week staan er een hoop uitjes op het programma, dus vandaag heb ik al mijn taken afgestreept!

Woensdag

Wat een fantastische (en culinaire) dag. Samen met Yara, één van mijn mede-stagiaire, ging ik lunchen bij het net geopende Jamie’s Italian. Samen reden we naar Rotterdam en begonnen we ons uitje bij de altijd gezellige Markthal. Hier kwamen we naast Jamie’s Italian ook heel wat anders lekkers tegen. Absoluut genieten.

diary3

Bij Jamie’s kregen we zo’n beetje de halve kaart te proeven. Prima stage, zeg ik! En toen we helemaal vol zaten en de middag zo goed als voorbij was, konden we meteen door naar de boekpresentatie van Ella Woodward. Fan-tas-tisch, want: weer hapjes proeven, Ella ontmoeten én een gesigneerd exemplaar van haar prachtige boek ontvangen. Wat. Een. Dag.

Donderdag

Weer zo’n leuk uitje! Met de hele redactie dit keer. We kregen de kans om met geweldige bakfietsen door het Westland (gebied in de buurt van Den Haag) te fietsen. We kregen een rondleiding langs alle kwekerijen. Van tomaten tot druiventuinen en van aubergines tot aan puntpaprika’s. Ik heb het allemaal gezien.

diary2

We gingen naar huis met een bak vol heerlijke groenten. Hier heb ik natuurlijk meteen mee gekookt en het recept zal morgenochtend online verschijnen. Wil jij ook kennis maken met het Westland en een heerlijk dagje fietsen? Neem dan hier eens een kijkje.

Vrijdag

Laatste dag voor het weekend! Na alle uitjes deze week, moet er even een tandje bij vandaag. Ik heb hard gewerkt vandaag en daardoor is het weekend nóg fijner. Donderdagavond hoorde ik dat ik kaarten had gewonnen voor het NSMBL Festival, dus na stage ging ik lekker de stad in om even lekker te shoppen. Zonder resultaat, ik ging naar huis met… de nieuwe Tony Chocolonely (ook belangrijk!).

Zaterdag

JA! Wat een topdag! Vandaag vond het NSMBL FSTVL plaats en ik kon niet anders dan Paula hier mee naar toe sleuren. Wat hebben we genoten. Mijn nageltjes werden wijnrood gelakt bij OPI, mijn haar werd prachtig ingevlochten, de NSMBL x Omoda schoenencollectie werd gelanceerd, we volgden een geweldige workshops van Nancy Poleon, gingen in een indoor zweefmolen (TE GEK!), maakten foto’s in een Photo Booth, dronken cocktails, werden nagetekend en kochten heel veel met heel veel korting.

diary4

Zondag

Ik ben in tijden niet zo lui geweest als vandaag. Ik heb zo’n beetje de hele dag in bed gelegen, Gossip Girl gekeken en genoten van de rust. Beetje de was gedaan, opgeruimd. Tja, het huishouden moet ook gebeuren. En dat was nodig na zo’n drukke week! Het was een puin-hoop.

Meer?
Anna’s Diary #8 | Modeshows & Logeerpartijtjes
Anna’s Diary #7 | Vogue Fashion’s Night Out
Anna’s Diary #6 | Ein-de-lijk verhuizen

5 thoughts on “Anna’s Diary #9 | Teveel om op te noemen…

  1. Pingback: Anna’s Diary #10 | Dutch Design Week | Chapter 2

Geef een reactie

